Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Kan man fly når man har forliggende morkake? Er i uke 18 når jeg skal på ferie. Hører så mye forskjellig. Fått beskjed om å oppføre meg som normalt. Anonymous poster hash: d264b...d03
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Jeg gjorde det!😊👍Fikk ikke høre noe om at jeg ikke måtte...var forresten legen som sendte meg(UL) Anonymous poster hash: 0356e...fc5
Tantrum Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Hvorfor skal du ikke kunne fly? Man kan fint fly fram til noen uker før fødsel og eneste grunnen til at man ikke skal fly rett under termin, er at ett flyselskap ikke ønsker fødsel i lufta.... Man har en økt fare for blodpropp når man er gravid, men den er veldig liten.... Er flyturen på mindre enn to timer, godtar de fleste flyselskap å ha deg med opp til tre uker før termin.
Mamma'n til Julian Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Fordi jeg har hatt en styrtblødning for en liten uke siden pga forliggende morkake. Jordmor og gynekolog ville ikke svare meg på om de syntes jeg burde fly. Måtte se det.an selv. Derfor lurte jeg på om andre med forliggende morkake hadde fått noen restriksjoner mot å fly. Har kun fått restriksjon mot samleie fra til ultralyd 11. August. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå