Gå til innhold

intimt spørsmål om ubehag nedentil.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det svir en del rundt skjedeåpningen. Det klør ikke spesielt og ingenting annet der nede er ellers forandret. Det er også ubehagelig innerst i skjeden ved samleie.

Noen som vet hva dette kan være? Tenkte sopp, men det klør ikke noe særlig. Har hatt det en gang tidligere og det kjennes ikke likt. Skal til gyn uansett snart, men bare lurte sånn i mellomtiden.

Det bremser jo sexlivet og det er kjedelig.

Anonymous poster hash: e14fd...359

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn sist jeg hadde sopp of bakteriell vaginose (eller hva det heter). Ingen lukt, ingen endra utflod, kun svie og ubehag. Ville tatt en kur, og sett om det ble bedre.

Anonymous poster hash: 238b2...e4b

Skrevet

Da prøver jeg det, takk.

Skrevet

Ta en klamydia-test. Fort!

Anonymous poster hash: c6163...319

Skrevet

Det svir en del rundt skjedeåpningen. Det klør ikke spesielt og ingenting annet der nede er ellers forandret. Det er også ubehagelig innerst i skjeden ved samleie.

Noen som vet hva dette kan være? Tenkte sopp, men det klør ikke noe særlig. Har hatt det en gang tidligere og det kjennes ikke likt. Skal til gyn uansett snart, men bare lurte sånn i mellomtiden.

Jeg har opplevd å få små rifter ved skjeden, bare helt overfladiske og merke det først når det kommer sæd i riftene. Svir no *$€%!. Usikker på hvorfor og de er der ikke så lenge heller. Tips mottas med takk her og :-)

Anonymous poster hash: d9339...177

Skrevet

Ta en klamydia-test. Fort!

Anonymous poster hash: c6163...319

Er dette typiske tegn på klamydia? Jeg er gift hatt samme partner i 10 år. Aldri hatt noen før han. Konkluderer ikke med det før jeg har vært hos gyn hvertfall, har ingen grunn til å mistro mannen.

Skrevet

Jeg har opplevd å få små rifter ved skjeden, bare helt overfladiske og merke det først når det kommer sæd i riftene. Svir no *$€%!. Usikker på hvorfor og de er der ikke så lenge heller. Tips mottas med takk her og :-)

Anonymous poster hash: d9339...177

Lurt på om det kan være etter samleie jeg og, men vi bruker mye smøring så jeg tror ikke det 3t det egentlig.

HI

Skrevet

Kan være uvi eller mangel på østrogen.

Får kjøpt østrogen kur på apoteket reseptfritt.

Anonymous poster hash: eb178...e33

Skrevet

Kan være uvi eller mangel på østrogen.

Får kjøpt østrogen kur på apoteket reseptfritt.

Anonymous poster hash: eb178...e33

Vet at det ikke er mangel på østrogen. Har tenkt på uvi, men gjør det vondt I skjeden også da? Har hatt svie ved vannplaning en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...