Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Jeg har en venn som trenger praksis på sykehuset. Han er bioingeniør men ikke får autorisasjon fordi han er utdannet i utlandet. Det eneste han trenger er å fullføre en 6 måneders veiledning praksis. Han snakker jo godt norsk og han har 5års erfaring innen i mikrobiologi, biokjemi, blodbank, osv. Som en venn vil jeg gjerne hjelpe ham å finne en veilder(autorisert bioingeniør) som kan gi ham opplæring på sykehuset. Håper å få svar fra dere. Takk skal dere ha! Anonymous poster hash: 2e2a8...157 Anonymous poster hash: 2e2a8...157
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Da bør han forsøke å kontakte sykehusene, ikke avtale med en bioingebiør direkte. Anonymous poster hash: d4b7c...139
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Alle andre steder enn st.Olavs vil det nok la seg ordne på et vis. Å begynne i sommerjobb hadde jo vært en god start, både første- og andreårs studenter får jobb selv om de ikke har autorisasjon. Vil tippe at det er enklere å få praksisplass på et mindre sykehus enn de største. Og som hun over her sier, man må kontakte sykehusene direkte! Anonymous poster hash: 8ae17...111
AnTiLoPeSvIn Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Hei! Hvilke sykehus? Jeg jobber selv for mikrobiologisk avd ved ullevål sykehus.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #5 Skrevet 17. juli 2015 Her må du jo høre med arbeidsgivere. Det er ikke enkeltpersoner som kan ansette ham og gi ham opplæringen han trenger, sånn uten videre. Ring rundt til potensielle arbeidsgivere og forhør dere. Anonymous poster hash: 8b770...07d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå