Gå til innhold

Vanne blomster for andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Familien og slektninger..er det kjedelig?

jeg hater det! Må kjøre hver onsdag og søndag i 4 uker for å vanne andre sine blomster.. De spør ikke engang, de forventer det siden jeg ikke skal på ferie. Argh!

Anonymous poster hash: 12ce9...041

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hørt om og si NEI!

Skrevet

Huff, da... Prøv å huske at du kan be om en tjeneste tilbake en gang :) Det å vanne blomster kan være en fin del av et gi og ta forhold til noen andre :)

Anonymous poster hash: ddf2a...f4c
Skrevet

Sier jeg nei, blir de sure.

Ifjor vannet jeg ikke blomster til søsteren og jeg fikk høre det av pappaen.

Hi

Skrevet

Huff, da... Prøv å huske at du kan be om en tjeneste tilbake en gang :) Det å vanne blomster kan være en fin del av et gi og ta forhold til noen andre :)Anonymous poster hash: ddf2a...f4c

Det er sant det. Bare at jeg føler jeg gir, gir og gir men får sjeldent noe tilbake. Ikke at jeg forventer det men..

Hi

Skrevet

Be om å få blomstene levert hjem til deg før de drar på ferie, og hentet når de kommer tilbake. Da er det minimalt med arbeid å vanne😊

Anonymous poster hash: e1201...ad0

Skrevet

Huff, da... Prøv å huske at du kan be om en tjeneste tilbake en gang :) Det å vanne blomster kan være en fin del av et gi og ta forhold til noen andre :)Anonymous poster hash: ddf2a...f4c

Det er sant det. Bare at jeg føler jeg gir, gir og gir men får sjeldent noe tilbake. Ikke at jeg forventer det men..

Hi

Hmm... Har du barn? Ta deg en tur på kino eller noe kort tid etter de er tilbake fra ferie. Typ "Hei! Sist jeg vannet blomstene dine syntes jeg de så virkelig flotte ut! Forresten, jeg skal på kino i morgen. Jeg tenkte du kunne passe Henrik"

Skrevet

Be om å få blomstene levert hjem til deg før de drar på ferie, og hentet når de kommer tilbake. Da er det minimalt med arbeid å vanne

Anonymous poster hash: e1201...ad0

Lurt!

Skrevet

Be om å få blomstene levert hjem til deg før de drar på ferie, og hentet når de kommer tilbake. Da er det minimalt med arbeid å vanneAnonymous poster hash: e1201...ad0

Det er uteblomster :)

Skrevet

Du har bil og kan kjøre for å vanne blomster. Kutt ut sytingen.

Skrevet

Ventet ikke noe annet fra deg.

Skrevet

Om det er uteblomster går jeg utifra at du kan sette de ut under åpen himmel sånn at regnet letter jobben din?

Skrevet

Ventet ikke noe annet fra deg.

Jammen se nå ting i litt perspektiv her, da. Om dette var en operasjon som tok en hel dag og omfattet reising med kollektivtransport skjønner jeg at det er problematisk.

Skrevet

Er det uteblomster kan vel naboene vanne?

Anonymous poster hash: d0363...c85

Skrevet

Hvor langt er det da?

Anonymous poster hash: 5e970...318

Skrevet

Jeg må ærlig innrømmet at det hadde jeg aldri giddet. Kommer selvsagt an på kjørelengden, men høres ut som et stykke siden du klager? Hvorfor kan ikke naboene deres gjøre det?

Jeg har fulle dager nå i ferien, vi er på farten hele tiden selv om vi ikke skal reise noe sted. Vi har like mye ferie som de som reiser bort... Hadde ikke hatt lyst å kjøre langt for å vanne blomster, fremfor å finne på noe med familien min.

Anonymous poster hash: 6a1bc...4e0

Skrevet

ca 15-20 min kjøretur en vei.

Skrevet

Vanner for mamma og for søsteren min. Men regnværet sørger for utevanning, så jeg trenger bare ta inn post og vanne en gang i uken. De gjør det samme for meg. Er ikke veldig glad i å hjelpe pappa. Da må jeg mate katten også. Det er verre. Er allergisk og liker ikke dyr.

Anonymous poster hash: dc3e9...ef2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...