Gå til innhold

JÆVLA RiksTV!!!!😡

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3 uker siden mottok jeg ny riks tv dekoder, og endelig! Idag!!! Idag fikk jeg den signalisert og bilde på skjermen!

Men har lyden valgt å delta i dette!

NÆIIIIIIIII!!!!!!!!

E d nån søte snille som kan vær så snill å kom me forslag t ka æ kan prøv førr å få lyd! Æ bi idiot a d hær fanskapet!

Like før alt flyg på huet å rævva ut herfra!😡💣💣

Anonymous poster hash: d9f2d...bdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, men med alle de banneordene frister det ikke å hjelpe deg. Det virker usympatisk og fordummende.

Anonymous poster hash: 8dc76...d86

Skrevet

Sorry, men med alle de banneordene frister det ikke å hjelpe deg. Det virker usympatisk og fordummende.

Jøss... Du virker ganske usympatisk du også...

HI: Kan ingenting om RiksTV, så kan dessverre ikke hjelpe deg.

Anonymous poster hash: a87b9...046

Skrevet

Husker at jeg også styrte med lyden og måtte gjøre noe for at lyden skulle gå gjennom RiksTv-boksen. Da kunne jeg styre lyden med den fjernkontrollen.

Har du Googlet dette? Mener det var det jeg gjorde, men husker ikke løsningen (er noen år siden og nå har jeg kabel-tv)

Anonymous poster hash: 7352b...cd0

Skrevet

Jeg jobber ikke i RiksTV, men et annet selskap. Dersom lyden er borte fra våre dekodere må du sjekke at den ikke står på mute, hverken via fjernkontrollen til dekoderen eller til tven. Om den ikke gjør det kan du gå inn på lydinnstillinger og sjekke at den ikke står på dolby digital om du ikke har koblet den via eksternt anlegg som hjemmekino etc. Funker ikke det bør du prøve en fabrikkreset av dekoderen. Om DET heller ikke skulle fungere ville jeg nok trodd det var en feil på dekoderen

Anonymous poster hash: 3a808...b21

Skrevet

Har du sjekka at alle ledningen e dær de ska Vær?

E du sekker på at ikke du har kommet bort i mute knappen på en av fjærnkontrollan?

Du kan og prøv å gå inn i menyen og resette dekoderen.

Om alt e ok fra di sia så reng rikstv og få hjelp! ☺

Skrevet

Sorry, men med alle de banneordene frister det ikke å hjelpe deg. Det virker usympatisk og fordummende.Anonymous poster hash: 8dc76...d86

Jeg banner ALDRI, men fy søren, når jeg plages SKIKKELIG med noe så tror jeg det kan komme frustrerte fraser fra hver og rn av oss. Til og med presten ;) skjønner jeg godt HI selv om jeg ikke kan hjelpe... Ville ringt riks tv, kanskje de kan hjelpe deg?!

Skrevet

HAHAHA .... Tidenes dårligeste unnskyldning. Vedder på at du ikke hadde vært i stand til å hjelpe henne uansett 😝😂😜

Skrevet

Kan ikke være antenna di som har vridd seg litt da? Når jeg hadde Riks Tv var boksen veldig var på TV signalene. Vi endte derfor med å flytte antenna.

Anonymous poster hash: 3d197...55f

Skrevet

Forsøk kundeservice-chatten til rikstv. Har til gode å ikke få hjelp til å løse problemer med boksene våre der 😊

Skrevet

Jeg har googlet, men får ikke til likevel :( hverken tv eller dekoder er på mute, har prøvd 3 ganger å endre til fabrikkinnstillinger, tatt kontakten ut å latt boksen "hvile" osv.

Har lyd på tv når vi ser film, så regner med det er dekoderen.

Hi

Skrevet

Du må lære deg å lese dialekt. Nordlending = dette er langt innafor ;)

Anonymous poster hash: e415a...10f

Skrevet

Til opplysning:

Jeg fikk tak i riks tv og etter mye frem og tilbake og mye innstillingklusj, kom vi tilslutt frem til at jeg skulle bytte HDMI kabel. Og nå fungerer alt som det skal😄😄😄😄😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...