Gå til innhold

Kiel og pass....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en "spontantur" med barna med Kielbåten, men er bare jeg som har pass... Noen som vet om det er ok å gå i land de fire timene med barna selv om de ikke har? Hva skjer evt hvis det blir kontroll? Bot? Litt kjedelig å ikke få gå av båten hvis man først drar....

Anonymous poster hash: 834d9...bf0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh.. Bot? Pass gir adgang til båten. Uten pass, ingen adgang. De sjekker alle.

Anonymous poster hash: 1b13e...15b

Skrevet

Pass er eneste godkjente identitetspapirer,så OM dere faktisk blir stoppet risikerer dere å bli stående igjen.Men når DET er sagt,har jeg ALDRI opplevd å bli stoppet i Kiel,så muligheten er liten. 

Når ungene er med går vi aldri i land,da har vi båten og ikke minst badelandet for oss selv, noe ungene synes er mer stas enn å vandre  gatelangs i Kiel.. =)

Anonymous poster hash: fe595...b67
Skrevet

Vi reiste for 14 dager siden. Ingen som sjekket pass.

Anonymous poster hash: 5b7c1...99c

Skrevet

Trengs ikke pass for å reise, men pass er eneste gyldige legitimasjon, så er kjekt å ha med sånn i tilfelle. Jeg har aldri blitt stoppet, det har ingen jeg kjenner heller. Men det er jo fryktelig synd dersom noe faktisk skulle skje! Men det ordner seg som regel uansett..
En gang jeg reiste for over 10 år siden hadde passet mitt gått ut. Det ble noe ekstra tid på terminalen i Kiel, men vi fikk da reise hjem likevel

Anonymous poster hash: 857c5...bb5
Skrevet

Vi var der for 2 helger siden, og da snakket jeg med tolleren i kiel fordi at vi hadde heller ikke pass til barna, å det var ikke noe problem. Eneste du må huske er boardingkortene deres :)

Anonymous poster hash: ca006...886

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Aldri blitt sjekket for pass på båten, men om det skulle skje noe i land er det eneste gyldig identifikasjon

Skrevet

Reiser med båten 6-8 ganger I året og aldri blitt stoppet for noe passvisning i Kiel så lenge båtene har gått.

Skrevet

Ehh.. Bot? Pass gir adgang til båten. Uten pass, ingen adgang. De sjekker alle.

Anonymous poster hash: 1b13e...15b

Ehh..... Nei? Vet at de ikke må ha pass for å komme ombord i båten. Vet om andre som har vært i land der uten pass, men aldri hørt om noen som faktisk har blitt sjekket. Derfor spør jeg. Tar selvfølgelig med boardingkortene, de må man vel ha for å få gå ombord igjen! Hi..

Skrevet

Vi var der for 2 helger siden, og da snakket jeg med tolleren i kiel fordi at vi hadde heller ikke pass til barna, å det var ikke noe problem. Eneste du må huske er boardingkortene deres :)

Anonymous poster hash: ca006...886

Så bra, da tar vi nok sjansen på å dra!☺ Hi

Skrevet

Sist vi reiste med kielbåten hadde passet til minste gått ut. Da spurte vi hvordan det fungerte i fht å gå i land. Svaret vi fikk var at vi måtte ha med boardingkortene å at dr tvilte på at vi fikk bruk for pass. Det var kun i tilfelle passkontroll å det var visst 10 år siden sist.

God tur😉

Anonymous poster hash: 95975...82c

Skrevet

jeg har aldri vist pass,så synes det er rart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...