Gå til innhold

Trenger tips til bilstol til 6 åringen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag besafe izi up x 3, men han sitter ikke noe godt i den. Han sitter så anspent og klarer ikke å få god nok støtte til ryggen sin fordi han sklir fremover på puta.. Har dere noen gode tips? Det er for tidlig med bare pute enda..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er veldig fornøyd med cybex stol,

Skrevet

Er han 6år og for liten for bare pute??

Jenta mi på 4,5år og sitter godt på pute med rygg til å feste selen i nå, men regna med at innen skolealder holder det med bare pute..? Er vel 135cm høyde som er anbefalt for vanlig sete..

 

Anonymous poster hash: aa579...484

Skrevet

Cybex har vi også. 8 åringen sitter godt i den. Har også en reserve som heter adax, kjøpt i Sverige. Han sitter godt i den også. Den er litt rimeligere.

 

Anonymous poster hash: 210b7...af7

Skrevet

Haha axkid heter den 😳

 

Anonymous poster hash: 210b7...af7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...