Memme8 Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Har i dag besafe izi up x 3, men han sitter ikke noe godt i den. Han sitter så anspent og klarer ikke å få god nok støtte til ryggen sin fordi han sklir fremover på puta.. Har dere noen gode tips? Det er for tidlig med bare pute enda..
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Er han 6år og for liten for bare pute?? Jenta mi på 4,5år og sitter godt på pute med rygg til å feste selen i nå, men regna med at innen skolealder holder det med bare pute..? Er vel 135cm høyde som er anbefalt for vanlig sete.. Anonymous poster hash: aa579...484
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Cybex har vi også. 8 åringen sitter godt i den. Har også en reserve som heter adax, kjøpt i Sverige. Han sitter godt i den også. Den er litt rimeligere. Anonymous poster hash: 210b7...af7
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #6 Skrevet 16. juli 2015 Haha axkid heter den 😳 Anonymous poster hash: 210b7...af7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå