Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Jeg kan nesten ikke tro det. Har ikke hatt barnefri på 10 år, og nå skal mannen ta med seg svigermor og barna på slektning-besøk i 4 dager. Det betyr at jeg har 4 deilige dager helt for meg selv. Hva i all verden skal jeg finne på da? Trenger gode råd. Hva ville du gjort? Jeg bor ikke langt fra Oslo. Anonymous poster hash: fa3d1...b25
MotherOfDragons Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Spa, venninnekveld, sove ut, frisør, egenpleie...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 Jeg ville dratt på slottsfjell hvis det var nå! Anonymous poster hash: bdee1...7b9
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Gått ut med venninner, ved fint vær kost meg på en strand med en god bok. Drukket vin, kost meg med min favoritt mat, hatt en bare slappe av med film og godteri kveld. Prøvd og gjort alt det jeg liker, som ikke er like lett å få til med mann og barn. Anonymous poster hash: 5d845...321
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Ville gått i marka. Anonymous poster hash: e665f...a3c
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #6 Skrevet 17. juli 2015 Jeg blir så forundret over at dere som sjelden har alenetid ikke vet hva dere skal finne på når dere først får muligheten... Har du ikke noe du drømmer om å gjøre når det tyter unger og husvask ut av øra på deg? Som f.eks å gå en fjelltur, lese en bok, gå på kino, besøke noen du ikke har sett på lenge..? Sånne ting? Mitt minste problem når jeg får unger blir å underholde meg selv når jeg får alenetid. Anonymous poster hash: bc2e3...c65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå