Gå til innhold

"It is not possible to post anonymously in this topic, due to a request from the topic starter."

Anbefalte innlegg

Skrevet

Say what?

Kan hvem som helst bare bestemme seg for det nå når de starter en tråd, eller er det bare brukermoderatorer som har denne muligheten?

Sikter til Kiras tråd om jordbær.

Anonymous poster hash: 2c111...a58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et valg vi alle kan krysse av for når vi starter en tråd.

Anonymous poster hash: ea764...a02

Skrevet

Rart det er mulig på anonymforumet.

Anonymous poster hash: 6f443...cd5

Skrevet

Alle kan krysse av for det, men da må man selv også skrive med nick, man kan ikke være anonym selv og samtidig bestemme at andre ikke skal kunne være det.

Skrevet

Sånn å forstå. Dette hadde jeg ikke fått med meg. Det er ikke et valg fra mobil, ser jeg..?

Litt kjedelig dersom jeg selv ønsker å svare på et innlegg, men ikke har muligheten til å være anonym.

Anonymous poster hash: afc03...9f0

Skrevet

Alle kan krysse av for det, men da må man selv også skrive med nick, man kan ikke være anonym selv og samtidig bestemme at andre ikke skal kunne være det.

Det er vel bare et valg for de som betaler for + tjenesten? Jeg har aldri sett det valget når jeg oppretter tråder

Anonymous poster hash: a8188...119

Skrevet

Det er vel bare et valg for de som betaler for + tjenesten? Jeg har aldri sett det valget når jeg oppretter tråder Anonymous poster hash: a8188...119

Stemmer! Det er et valg man får når man er medlem av Forum +.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...