Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Nå skal ikke jeg klage altså. Har bare vært syk i halvannen måned, ikke vært sengeliggende og er i bedring. Men fy søren, så fort sliten jeg blir! En liten tur innom jobb, handle litt og to ærend til, som tok hver 10-15 min. Helt ferdig når jeg kom hjem. Har ikke ork til mer i dag. Lurer på hvordan det skal bli når jeg starter på jobb igjen:-/ håper jeg blir betydelig bedre fremover! Det er så mye jeg skulle gjort og vil gjøre, men sannelig om jeg orker:-( Skal sies at jeg gikk en tur i dag tidlig, men en skal da ikke være kjørt etter disse tingene. Kjørte til jobb og de andre ærendene. De innebar ikke annet enn å gå å hente, gå til kassen, betale og dra. Visste hva jeg skulle ha og hvor jeg fant det. Hehe, sutre litt, men er lei av å være syk, og vil så gjerne bli frisk nå. Jogge, bevege meg, jobbe, huff:-( Anonymous poster hash: 89c7e...eb6
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Uff ja, jeg vet hvordan du har det. Men godt å høre at du føler du er på bedringens vei Anonymous poster hash: 5c9c7...e00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå