Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Jeg testet (utålmodig😉) 7 dager dpo, og overraskende dukket det opp tydelige streker på alle fire testene. Det er jo 6/7 dager til ikm😮 Men strek er vel strek? Noen med erfaring å teste positivt så tidlig? Anonymous poster hash: 55b10...c62
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Ingen med noen erfaringer til en lykkelig, men forvirret og usikker tidligtester? Anonymous poster hash: 55b10...c62
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 En strek er en strek Derimot finnes det noen som opplever at egget streifer borti livmorveggen og dermed blir det dannet hcg. Disse vil få en blødning ca ved forventet mens. Hadde de ikke testet tidlig, ville de ikke visst om det. Dette kalles kjemisk graviditet, men er egentlig en ekstremt tidlig abort. De fleste som får positiv test, er nok likevel dem som er gravide og hvor egget har gravd seg skikkelig fast Anonymous poster hash: 43ccf...ea1
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 En strek er en strek Derimot finnes det noen som opplever at egget streifer borti livmorveggen og dermed blir det dannet hcg. Disse vil få en blødning ca ved forventet mens. Hadde de ikke testet tidlig, ville de ikke visst om det. Dette kalles kjemisk graviditet, men er egentlig en ekstremt tidlig abort. De fleste som får positiv test, er nok likevel dem som er gravide og hvor egget har gravd seg skikkelig fast Anonymous poster hash: 43ccf...ea1 Takk for svar, det visste jeg ikke. Synes bare det var veldig tidlig å få en tydelig strek. Forrige gang testet jeg positivt 5 dager ikm, så tester tydeligvis tidlig (men da var det svak test). Får ta en ny test og se om noen dager. Krysser for at frøet sitter😊 Anonymous poster hash: 55b10...c62
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 En strek er en strek Derimot finnes det noen som opplever at egget streifer borti livmorveggen og dermed blir det dannet hcg. Disse vil få en blødning ca ved forventet mens. Hadde de ikke testet tidlig, ville de ikke visst om det. Dette kalles kjemisk graviditet, men er egentlig en ekstremt tidlig abort. De fleste som får positiv test, er nok likevel dem som er gravide og hvor egget har gravd seg skikkelig fast Anonymous poster hash: 43ccf...ea1 Takk for svar, det visste jeg ikke. Synes bare det var veldig tidlig å få en tydelig strek. Forrige gang testet jeg positivt 5 dager ikm, så tester tydeligvis tidlig (men da var det svak test). Får ta en ny test og se om noen dager. Krysser for at frøet sitter😊 Anonymous poster hash: 55b10...c62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå