Gå til innhold

Hva hadde dere gjort i denne situasjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snoker av og til på mannens facebook, av den grunn at han har pratet en del med andre jenter før, type sex prat. Så for min egen del, så snoker jeg.

Nå var jeg nettopp inne på facebooken hans, der det var en samtale mellom min mann og hans bestekompis. I den samtalen, som var igår, så sitter mannen min å snakker dritt om meg. Han klager over at jeg ikke GADD å jobbe i juni. Helt rett at jeg ikke jobbet i juni, men det var på grunn av eksamen. Jeg hadde eksamen halve juni og vi var en gruppe på 4, så jeg måtte stille opp der hele tiden.

Videre, så snakker han dritt om han siden jeg ikke jobba i juni, så har jeg måtte lånt penger av min mann, og derfor skylder jeg han myyye penger. Han fortalte kompisen sin at jeg skylder mine foreldre over 20 000 kr. Jeg skylder min mor 10 000 kr, og jeg nedbetale hver mnd.

Ikke nok med det, men han baksnakker meg skikkelig. Sier jeg er uansvarlig og umoden, siden jeg ikke er enkel å vekke morningen. Ja, jeg sover tungt.

Men å brette ut alt dette til noen?

Anonymous poster hash: 2785d...199

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem ville du snakket med om du hadde noe å klage over ved mannen din? Din beste venninne? Menn er ikke noe bedre enn oss der gitt:)

Anonymous poster hash: efdb7...8c6

Skrevet

unnskyld meg men for et overtramp fra din side! Du sier du snoker pga andre damer, men du LESER en samtale mellom mannen din og bestekompisen hans?! Ugreit ugreit ugreit! Jeg klager også min nød til min beste venninne om mannen av og til, men det er da kun for hennes øyne/øre! Skamme deg!

Videre er det ufint av mannen din å snakke sånn om deg. Jeg hadde blitt veldig såret om jeg hadde opplevd noe lignende.

Skrevet

Wow, glad jeg ikke er mannen din...

Anonymous poster hash: 4cc73...a43

Skrevet

Du klager ikke på mannen til venninnene dine heller da? Og ja, det er overtramp å lese en samtale med kompis med mindre du med sikkerhet vet at denne kompisen for eksempel dekker for utroskapen til mannen. Hadde det vært nbedre at han klaget på deg til deg og laget kvalme?

Anonymous poster hash: ff6cf...10d
Skrevet

Hva jeg hadde gjort? Umulig å si siden jeg ikke leser andres private meldinger.v

Skrevet

14 eller 15 år dere?

Anonymous poster hash: 62537...64a

Skrevet

Jeg hadde aldri vært i den situasjonen. Du burde vel heller skamme deg, og la det ligge.

Skrevet

Ja? Jeg klager også til bestevenninna mi. Han mener du er lat og ikke tar ansvar for din egen økonomi - dette hører jeg da kvinner klage over ved deres menn hele tiden, får ikke menn også lov til å se seg lei på dette? Skal han dra hele det økonomiske lasset alene??

Anonymous poster hash: 13e7c...e1c
Skrevet

Lurer på hva slags forhold dere lever i som har behov for å utlevere partneren deres????

Har aldri fortalt mine venninner om uenigheter jeg har hatt med mannen,og mannen deler mitt syn på at det som foregår mellom oss,blir mellom oss.

Et stort tillitsbrudd å utlevere den man elsker!

Anonymous poster hash: 42c54...4eb

Skrevet

Haha! Det eneste som er feil her er at DU har stukket nesen din oppi rumpa til samboeren din.

Anonymous poster hash: 7429a...b56

Skrevet

Jeg klager til bestevenninna mi rett som det er, men jeg elsker mannen min høyt allikevel. Ja, han er ikke perfekt og det flere ting jeg gjerne ville endret på ham, men DET er et værre overtramp i min bok. 

Jeg lufter min frustrasjon og går tilbake til mannen med nytt mot og håp om at vi kan bli gamle og grå sammen :) 

Anonymous poster hash: 39ed1...e87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...