Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Vi har en på 6 år og en på 13 mnd. Så som det er nå har vi to soverom, 6 åringen har eget rom og 1 åringen sover på vårt rom. Planen er å bli boende her noen år til. Samtidig vil jeg ikke egentlig ha så stor aldersforskjell mellom nr 2 og 3... hvor lenge kommer de to yngste til å kunne dele rom om det er litt over 2 år mellom de? Anonymous poster hash: afc5e...d35
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Vi har en på 6 år og en på 13 mnd. Så som det er nå har vi to soverom, 6 åringen har eget rom og 1 åringen sover på vårt rom. Planen er å bli boende her noen år til. Samtidig vil jeg ikke egentlig ha så stor aldersforskjell mellom nr 2 og 3... hvor lenge kommer de to yngste til å kunne dele rom om det er litt over 2 år mellom de? Anonymous poster hash: afc5e...d35 Mine jenter på 6 og 8 år har hvert sitt rom, men foretrekker å sove sammen. Anonymous poster hash: 1a4f1...288
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 Jentene mine på 5 og 7 år deler rom, selv om vi har et ekstra soverom som de gjerne kunne brukt om de ønsket det. Passer oss egentlig veldig greit da, siden vi venter nr 3 nå snart😊 Anonymous poster hash: d4236...bcd
*Smiley* Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 De kan dele rom i mange år:) 3 og snart 5 åringen har delt i 2 år. De stortrives!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 Sikker på å ikke vente? Jeg er eldst her og har småsøsken som er ganske tett (7 år i gjennomsnitt mellom meg og dem). Opplevde det ganske negativt i min oppvekst.... 2 små som tok all oppmerksomhet hele tiden, og det meste måtte tilpasses dem ift aktiviteter osv.... det er årsaken til at jeg nå velger å kun ha 2 barn (ble litt aldersforskjell på dem selv om jeg ville ha tett). Hadde de to jeg har vært tettere ville jeg hatt et tredje. Anonymous poster hash: f1bd5...735
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #6 Skrevet 15. juli 2015 Sikker på å ikke vente? Jeg er eldst her og har småsøsken som er ganske tett (7 år i gjennomsnitt mellom meg og dem). Opplevde det ganske negativt i min oppvekst.... 2 små som tok all oppmerksomhet hele tiden, og det meste måtte tilpasses dem ift aktiviteter osv.... det er årsaken til at jeg nå velger å kun ha 2 barn (ble litt aldersforskjell på dem selv om jeg ville ha tett). Hadde de to jeg har vært tettere ville jeg hatt et tredje. Anonymous poster hash: f1bd5...735 Er litt derfor jeg ikke vil vente. Om det er tre med stor aldersforskjell krever alle veldig forskjellige ting... sønnen min som er eldst har tanter og onkler som tar han med på ting og både jeg og pappa passer på at han får oppleve litt forskjellig selv om vi har en liten som blir masete å ta med på ting. Jeg er nest eldst av 7 søsken så at alle skal føles seg sett og ikke bortprioritert en veldig viktig for meg! Anonymous poster hash: afc5e...d35
Sint naken biltyv Skrevet 15. juli 2015 #7 Skrevet 15. juli 2015 Vi har tre barn og fem soverom. Men bruker bare to da ungene ikke vil sove alene😁
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #8 Skrevet 15. juli 2015 Nei, to barn er nok. Ta heller veldig godt vare på dem og hverandre så slipper vi flere historier om at "jeg er blakk, når kommer barnetrygden, mannen og jeg skal gå fra hverandre, barnefar har fått ny dame som ikke bryr seg om barna hans osv...." Jeg bare måtte Anonymous poster hash: 924d6...722
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #9 Skrevet 15. juli 2015 Nei, to barn er nok.Ta heller veldig godt vare på dem og hverandre så slipper vi flere historier om at "jeg er blakk, når kommer barnetrygden, mannen og jeg skal gå fra hverandre, barnefar har fått ny dame som ikke bryr seg om barna hans osv...." Jeg bare måtte Anonymous poster hash: 924d6...722 Haha så jeg vokste opp, så å sette seg i den situasjonen skjer ikke. Vil helst få spart mest mulig før vi flytter neste gang så derfor vi blir boende i en leilighet med 2 soverom en stund til:) Anonymous poster hash: afc5e...d35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå