Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Og har vært frisk nok til å jobbe det siste året. Han har bare aap til september så burde jo vært ute og funnet seg en jobb! I plassen blir bare hobbyer dyrket og vi sliter skikkelig økonomisk. Vurderer å gå pga dette, vet det er feigt, men vet ikke mine arme råd! Han blir også skikkelig deprimert av å være hjemme. Anonymous poster hash: caf68...981
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Hadde gitt han en sjanse til å stramme seg opp. Der jeg virkelig hadde latt han fått høre konsekvensene av å ikke ta seg sammen. Hadde det ikke blitt bedring hadde jeg gått. Anonymous poster hash: bd108...2e8
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 Har gitt han så mange sjanser føler jeg. Han er flink med barna og i huset, men han må da kunne tenke på fremtiden til barna om vi skal være i denne økonomiske knipen. Jeg sier han må ta hvilken som helst jobb, bare for å komme ut i arbeid igjen, men nei, han kan f.eks ikke jobbe på en matbutikk eller lignende. HI Anonymous poster hash: caf68...981
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 Har gitt han så mange sjanser føler jeg. Han er flink med barna og i huset, men han må da kunne tenke på fremtiden til barna om vi skal være i denne økonomiske knipen. Jeg sier han må ta hvilken som helst jobb, bare for å komme ut i arbeid igjen, men nei, han kan f.eks ikke jobbe på en matbutikk eller lignende. HI Anonymous poster hash: caf68...981 Hvorfor kan han ikke det? Anonymous poster hash: 1a30e...15c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 Når jeg leser noe som dette er jeg så glad for at jeg har akkurat denne mannen jeg har. Er også på Aap på fjerde året og selv om det synes utenpå at jeg kan jobbe, så er det ikke sånn i realiteten. Anonymous poster hash: 73fa6...f3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå