Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Jeg skal ut og reise og denne gangen vil jeg være forberedt. Jeg vet at på reise kan det bli nødvendig med avføringsmiddel. Hvilke type bør jeg velge. piller, stikkpiller, klyx eller noe annet? Eller spiller det ingen rolle? Anonymous poster hash: 9bad4...a4e
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Jeg er kjempefan av Frukt og Fiber. Du får det på helsekost og på apotek. Regulerer magen som bare det! Anonymous poster hash: 5fa10...94c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 Frukt og fiber har ikke fungert på meg. Har du brukt noe sterkere tidligere da? F.eks piller? Hvis ikke ville jeg gått for lactulose, flytende. Og tatt litt hver dag. Hvis du har prøvd piller kan du jo kjøpe med deg dulcolax f.eks, pursennid og toilax er ganske sterke, i allefall på meg. Ta en dulcolax før du legger deg. Anonymous poster hash: d28f3...ded
Gjest Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 Har alltid med noen dulcolax i kofferten jeg. Mykhet opp litt😊 event ha med med mikrolax om du blir helt stoppet. Men husk å drikk mye vann så går det seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå