4barns mor Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Noen som har bestilt det? Hvor har dere evt kjøpt det, og var dere fornøyd?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Veldig fornøyd! Sjekk ebay! Anonymous poster hash: ab301...029
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 Hva er poenget? De fleste husker vell hvem som er dåpsbarnet gjennom middagen uten å måtte ha navnet skriftlig forran seg hele tiden. Anonymous poster hash: dd3b3...925
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 For mye navn og dato da tenker jeg begravelse . Som dette Feks . (Servietter m navn). Anonymous poster hash: d1376...9c1
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 For mye navn og dato da tenker jeg begravelse . Som dette Feks . (Servietter m navn). Anonymous poster hash: d1376...9c1
4barns mor Skrevet 15. juli 2015 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2015 Jeg spurte om noen hadde kjøpt det, og om de var fornøyd. Ikke om hva man syntes om det.. Selvfølgelig vet alle hva barnet skal hete, det var ikke det som var poenget...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #7 Skrevet 15. juli 2015 Jeg spurte om noen hadde kjøpt det, og om de var fornøyd. Ikke om hva man syntes om det.. Selvfølgelig vet alle hva barnet skal hete, det var ikke det som var poenget... Bestilte på ebay, var veldig fine søk på personalized napkins også den selgeren med grønne servietter på forsiden så kan du selv velge figur, tekst og farge kom på 2 uker Anonymous poster hash: 1ee6f...237
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå