Gå til innhold

Faen den jævla vitiligoen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ødelegger hele selvtilliten min på sommeren. Også er det så jævlig å se seg i speilet og spotte nye infiserte områder hver sommer. Har akkurat begynte å få hvite øyevipper nå, og jeg blir helt knust innvendig. Har ingen å snakke med heller. Vet ikke hva jeg skal gjøre

Anonymous poster hash: 6731a...3ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spraytan og permanentfargede vipper?

Huff, jeg vet så godt som null om vitiligo. Håper du finner en måte. Det er ikke morsomt å se utseendet endre seg.

Er selv blitt diagnostisert med rosacea og må holde meg unna sol. Skulle ønske jeg aldri hadde googlet det, jeg kan jo ende opp helt deformert og plommefarget :(

Anonymous poster hash: f2efb...95f

Skrevet

Det er sikkert mange ting man kan gjøre for å fikse på det, men jeg har nok mer tro på verdien av å prate og dele.

Flott at du deler med oss her inne :)

Når man deler og snakker om ting som er vanskelig blir de ofte litt lettere å bære. Husk at menneskene rundt deg i første rekke ser deg som et godt og vakkert menneske - de ser igjennom det ytre.

For litt siden fikk jeg påvist noe som antaglig er Ménièrs sykdom. Det er ubehagelig og ekkelt, men heldigvis ufarlig. I tillegg finnes det medisiner som fungerer helt OK. Jeg forsøker så godt jeg kan å akseptere det. Ikke lett, men jeg jobber med saken.

Jeg tror at når vi klarer å akseptere vanskelige ting blir de litt enklere å håndtere :)

Klem <3

Skrevet

Jeg kan i grunnen ingenting om vitiligo, men er ikke det det den supermodellen har? På henne er det iallfall svært vakkert. Om det er smertefullt eller fører med seg fysiske plager, så er det jo straks ganske ille... Det er ikke meningen å virke hensynsløs. Håper du får en fin sommer uansett :)

Anonymous poster hash: 8431e...bec

Skrevet

Det er sikkert mange ting man kan gjøre for å fikse på det, men jeg har nok mer tro på verdien av å prate og dele.

Når man deler og snakker om ting som er vanskelig blir de ofte litt lettere å bære. Husk at menneskene rundt deg i første rekke ser deg som et godt og vakkert menneske - de ser igjennom det ytre.

For litt siden fikk jeg påvist noe som antaglig er Ménièrs sykdom. Det er ubehagelig og ekkelt, men heldigvis ufarlig. I tillegg finnes det medisiner som fungerer helt OK. Jeg forsøker så godt jeg kan å akseptere det. Ikke lett, men jeg jobber med saken.

Jeg tror at når vi klarer å akseptere vanskelige ting blir de litt enklere å håndtere :)

Klem <3

Så flott svar, Mamman til Nurket! Du får mye pes her, men jeg liker deg. Du er deg sjøl. Stå på! ❤️

Skrevet

Klem <3

Så flott svar, Mamman til Nurket! Du får mye pes her, men jeg liker deg. Du er deg sjøl. Stå på! ❤️

Tusen takk :)

Skrevet

Er dette noe som kan oppstå når som helst i livet?

Jeg spør fordi for noen år siden oppdaget jeg en hvit flekk på ene foten. Blir aldri brun der. Er lys i huden. Flekken er helt hvit.

Har ikke spredd seg og har holdt seg slik i mange år.

Har ikke tatt det opp med lege, men kan dette være et tegn på hudsykdommen?

Anonymous poster hash: f45f5...64c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...