Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Hvor i all verden får man kjøpt det? Bruker G-cup Anonymous poster hash: 11b6a...74d
Lurifaxa Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 (endret) Change har vel opp til K cup? Ellers så har du denne siden på nettet: http://www.bravissimo.com/products/lingerie/nursing-bras/ Obs, obs: Husk at de ikke oppererer med de størrelsene vi bruker i norge! Endret 14. juli 2015 av Lurifaxa
MammantilNurket Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Gå på Change De har masse fint og går opp til størrelse fallskjerm.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #5 Skrevet 14. juli 2015 HotMilk! Bruker K-cup. Anonymous poster hash: 8cef5...35f
*flux* Skrevet 14. juli 2015 #6 Skrevet 14. juli 2015 Jeg kjøpte fra change. Ekkel sak. Vil heller anbefale boob sine men de er uten spiler. Har kjøpt flere bh på change (5-6) og er lite imponert egentlig. Og jeg har helt vanlige pupper.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #7 Skrevet 15. juli 2015 Takk for svar, skal sjekke litt på nettsidene Men Change, har de fler typer i butikk? På nett har de bare en type... Fra tidligere erfaring så trenger jeg en del ammebh'er, og har da ikke råd og mulighet til å betale 4-500 kroner per stykk, så jeg må se om jeg finner noen rimelige og gode Anonymous poster hash: 11b6a...74d
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #8 Skrevet 15. juli 2015 Takk for svar, skal sjekke litt på nettsidene Men Change, har de fler typer i butikk? På nett har de bare en type... Fra tidligere erfaring så trenger jeg en del ammebh'er, og har da ikke råd og mulighet til å betale 4-500 kroner per stykk, så jeg må se om jeg finner noen rimelige og gode Anonymous poster hash: 11b6a...74d Chang har bare den ene og den er ikkje no god. Eg harselas like store og håpløst å finne. Men er og instilt på at eg må bruke litt på hver. Må det til vanlig så må nok det no å Anonymous poster hash: 326de...ac6
TPK Skrevet 15. juli 2015 #9 Skrevet 15. juli 2015 Change har bare den ene, ikke så god spør du meg, men bedre enn ingenting... Jeg kjøpte fra hot milk uten spiler, men de er ganske fast og holder ting på plass likevel. Jeg brukte da h/i-cup.
MammantilNurket Skrevet 15. juli 2015 #10 Skrevet 15. juli 2015 Jeg er veldig fornøyd med Change sine BH'er. Er faktisk så glad i amme-BH'ene jeg kjøpte der at jeg bruker dem fortsatt Kommer sikkert litt an på hvordan man er skrudd sammen.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #11 Skrevet 15. juli 2015 Jeg har undertøy fra Change ellers, og de er jeg godt fornøyd med (bruker der H-cup). Uten spiler er jeg litt skeptisk til, siden jeg synes de støtter veldig dårlig i forhold når det kommer til vanlige bh'er, og blir vel det samme med melkestinne pupper som er enda større også. Ikke lett dette Anonymous poster hash: 11b6a...74d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå