Gå til innhold

Er så glad jeg er blitt slank og STRAM igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter fødsel for 2,5 år siden ble jeg både smålubben og løs i fisken. Jeg kan ærlig innrømme at jeg mistet all sexlyst for jeg følte meg ekkel rett og slett.

Nå har jeg trent beinhardt og slanket bort 10 kg. All selvtillit er tilbake og jeg og mannen har sex nesten hver dag som i gamle dager :-D

Andre som har følt det slik? Jeg syns virkelig synd i de som har det på den måten.

Anonymous poster hash: ddd03...fc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er der du var før! Vel. ikke så mye smålubben, men  J*'''li løs i fisken!. Her disser alt. Rumpa henger nedover mot knehasene, puppene kan jeg slenge over skuldrene, grevinnehengene ligger (nesten) horisontalt med navlen. Og magen ser ut som en fin liten badering uten luft som henger rundt livet. Sexlysten er borte, for alle stillinger vise et eller annet parti som disser. SItter jeg oppå: disser magen, står jeg på alle fire: disser runpe og puppene dasker meg i fjeset. Ikke herlig! (men kanskje litt tragikomisk :P ) Og ja, jeg synes også synd på de som har det på den måten. Og jeg har så lyst til å føle det bedre. 

Jeg skulle så gjerne ha nådd dit hvor du er nå! *drømmer om fremtiden.. 

Du er flink som har klart det! Ståpåvilje er det som trengs! Lykke til videre i den nye bedre tilværelsen! 

Anonymous poster hash: 8079e...4d2
Skrevet

Så bra gjort!

Anonymous poster hash: 9bc7a...046

Skrevet

Etter fødsel for 2,5 år siden ble jeg både smålubben og løs i fisken. Jeg kan ærlig innrømme at jeg mistet all sexlyst for jeg følte meg ekkel rett og slett.

Nå har jeg trent beinhardt og slanket bort 10 kg. All selvtillit er tilbake og jeg og mannen har sex nesten hver dag som i gamle dager :-D

Andre som har følt det slik? Jeg syns virkelig synd i de som har det på den måten.

Hva er akkurat oppskrifta di? Jeg har født to ganger på 3 år, uten å si mer... Kjenner bare jeg blir skikkelig misunnelig på deg!

Anonymous poster hash: af621...7af

Skrevet

Jeg har vært der du er hele tiden. Med 15 og 17 kg pluss i graviditeter har jeg lovet meg selv og aldri bli overvektig. Alt var jo tungt! Løpe, leke med barna, til og med å knytte skoa. Fikk meg en skikkelig aha opplevelse, hvor tungt det må være å starte trening med mange ekstra kg til overs. Og det å ikke føle seg vel i noe man tar på seg, de to månedene etter fødsler var jo håpløse med deigete bollemage. All kred til de som klarer å gå ned :)

Anonymous poster hash: 74846...9aa

Skrevet

Jeg håper ikke innlegget mitt virket som et hån mot de som har litt ekstra på lager!

Men å føle seg som en dissende gele når man har sex er bare helt knusende for selvtilliten. (For mannen gjorde det ingenting.)

Venninner og bekjente sa til meg "det går ikke an å trene bort løst magefett og cellulitter på rumpa!" JO det gjør det faktisk! Jeg er kanskje ikke sylslank, men er fast i fisken igjen.

Oppskriften for meg var å betale for en Personlig trener time, hvor hun viste meg styrkeøvelser for hele kroppen. I tillegg begynte jeg å spise mye sunnere enn før.

1 år har det tatt men nå ser jeg bedre ut enn noengang, selv om jeg fremdeles veier 8 kg mer enn før jeg ble gravid :-D

Hi

Skrevet (endret)

Jeg er ikke feit, men dvask og slapp og 10 kilo for mye,,,

Men jeg har iKKE noe dårlig selvtillit når det kommer til det seksuelle overhodet... Jeg har mye bedre sex nå, enn når jeg var i 20 åra... Selv om jeg da var stram og fin..

Skulle ønske jeg var stram og fin, men ikke på grunn av sexen.. Da er det for å få på alle klær som ligger å ikke blir brukt

Endret av nasse nøffen
Skrevet

Mesunner deg. Hvordan spiste du? Hvor ofte trente du? Styrke?

Anonymous poster hash: 9d1cb...1a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...