Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Hjemme, på hytta, feriehuset, hotellet?? Hvor lenge skal du være der og koser du deg? Jeg har nesten akkurat kommet til feriehuset vårt i Frankrike og skal være her i nesten en måned!! Deilig!! Gleder med til dager med gode opplevelser og nydelig mat sammen med den fantastiske familien min! Jeg elsker å ha ferie med dem😁 Anonymous poster hash: 60cb1...8a3
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Hos svigers. Skal være her i ti dager. Anonymous poster hash: 78d8e...b4d
Morroklump1 Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Hos foreldrene mine, skal være her til søndag
Gjest Skrevet 14. juli 2015 #4 Skrevet 14. juli 2015 Hjemme i Ektorpen min med Dib & pepsi max i handa
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #5 Skrevet 14. juli 2015 Jeg sitter hjemme på verandaen sammen med mannen min, barna sover. Skal på ferie i august, siden vi bor ved sjøen i en sørlandsby reiser vi ingen steder i juli, da koser vi oss sammen med turistene her Anonymous poster hash: 9ae40...0de
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #6 Skrevet 14. juli 2015 Hjemme tre dager igjen på jobb. Til Danmark på mandag. Anonymous poster hash: 0f3fb...0f8
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #7 Skrevet 14. juli 2015 Hjemme i sofaen. Etter å ha vært på besøk til kommende oldemor og fortalt den gode nyheten. Anonymous poster hash: 3bce3...6e8
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #8 Skrevet 14. juli 2015 Hjemme, kom hjem fra svigers på søndag. Skal være hjemme resten av ferien, deilig! Anonymous poster hash: 64414...306
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #9 Skrevet 14. juli 2015 Sitter hjemme i stua Har ikke hatt ferie i år, siden jeg startet i ny jobb i mai i år Anonymous poster hash: b55e1...289
mamma_bergen Skrevet 14. juli 2015 #10 Skrevet 14. juli 2015 Hjemme og ferdig med ferien!! Det kjennes nesten litt urettferdig ut
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #11 Skrevet 14. juli 2015 Hjemme her i Kristiansand. Trenger ikke dra på ferie da en bor her. Anonymous poster hash: a0e84...808
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #12 Skrevet 14. juli 2015 Gjør klart for avreise imorgen. 4 uker i Spania med mann og barn 😃 Anonymous poster hash: 5b727...9f4
Mamma_til_2 Skrevet 14. juli 2015 #13 Skrevet 14. juli 2015 Hjemme, ferie starter neste helg☺ 3 uker med familie☺☺
beef sister Skrevet 14. juli 2015 #14 Skrevet 14. juli 2015 I en lysegrå, halvbehagelig sofa i Paris.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #15 Skrevet 14. juli 2015 Hjemme med de to minste og mini i magen, pappan og de to eldste er på telttur - ganske så avslappende i grunn :-D Anonymous poster hash: 8a505...db9
Gemini77 Skrevet 14. juli 2015 #16 Skrevet 14. juli 2015 I Spania 🌴 koser oss glugg ihjel og barna er nå lagt og vi sitter ute på balkongen med en drink 🍹
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #17 Skrevet 14. juli 2015 Hjemme i go'stolen min. Slapper av litt, det går i ett med oppussing her. Regner med å bli ferdig i morra, så da setter vi vel snart kursen mot hytta. Og litt mer arbeid... Anonymous poster hash: b3c5d...c4e
Ikkedytt Skrevet 14. juli 2015 #18 Skrevet 14. juli 2015 Sitter hjemme sammen med kjæresten. Spiser epler og spiller dataspill mens jeg ligger på sofaen i bare trusa. Tar meg friheter når jeg er gravid, ja.
Miss Honey Skrevet 14. juli 2015 #19 Skrevet 14. juli 2015 I en lysegrå, halvbehagelig sofa i Paris. Jeg er også i Paris 😄🇫🇷
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #20 Skrevet 14. juli 2015 Jeg er i Berlin Reiser hjem igjen på mandag, og innen da har vi vært innom Hamburg og Danmark også Anonymous poster hash: 39949...f2f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #21 Skrevet 14. juli 2015 Hjemme her i Kristiansand. Trenger ikke dra på ferie da en bor her. Anonymous poster hash: a0e84...808 Det er vi også. Sommerferien tar vi hjemme, reise bort gjør vi på vinteren! Anonymous poster hash: f5871...184
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #22 Skrevet 15. juli 2015 Hjemme med 4åringen. Mannen er på jobbreise og de fleste vennene er bortreist på ferie, så stille, litt tomt og litt deilig. Bor også I ferieparadis (om sommeren vel og merke) og tar utlandsturen til vinteren. Anonymous poster hash: 33a96...889
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #23 Skrevet 15. juli 2015 Er i sengen min i Bergen 👍 Anonymous poster hash: 1946d...cd9
TøffiTrynet☠ Skrevet 15. juli 2015 #24 Skrevet 15. juli 2015 Hjemme. Har ferie denne uka. Skal så jobbe to uker, før jeg har to ukers ferie. Da blir det Danmark og Tyskland. Gleder meg! 😊
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #25 Skrevet 15. juli 2015 Når du spurte var jeg hos naboen. Nå er jeg på jobb. koser meg? Ikke akkurat. Er trøtt som en dupp og vil ha mer ferie... Anonymous poster hash: a343d...656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå