Gå til innhold

Hvor er du nå?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemme, på hytta, feriehuset, hotellet??

Hvor lenge skal du være der og koser du deg?

 

Jeg har nesten akkurat kommet til feriehuset vårt i Frankrike og skal være her i nesten en måned!! Deilig!! Gleder med til dager med gode opplevelser og nydelig mat sammen med den fantastiske familien min! Jeg elsker å ha ferie med dem😁

 

Anonymous poster hash: 60cb1...8a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos svigers. Skal være her i ti dager.

 

Anonymous poster hash: 78d8e...b4d

Skrevet

Hos foreldrene mine, skal være her til søndag :) 

Skrevet

Hjemme i Ektorpen min med Dib & pepsi max i handa :D

Skrevet

Jeg sitter hjemme på verandaen sammen med mannen min, barna sover.

 

Skal på ferie i august, siden vi bor ved sjøen i en sørlandsby reiser vi ingen steder i juli, da koser vi oss sammen med turistene her ;)

 

Anonymous poster hash: 9ae40...0de

Skrevet

Hjemme tre dager igjen på jobb. Til Danmark på mandag.

 

Anonymous poster hash: 0f3fb...0f8

Skrevet

Hjemme i sofaen. Etter å ha vært på besøk til kommende oldemor og fortalt den gode nyheten.

 

Anonymous poster hash: 3bce3...6e8

Skrevet

Hjemme, kom hjem fra svigers på søndag. Skal være hjemme resten av ferien, deilig!

 

Anonymous poster hash: 64414...306

Skrevet

Sitter hjemme i stua :) Har ikke hatt ferie i år, siden jeg startet i ny jobb i mai i år :)



Anonymous poster hash: b55e1...289
Skrevet

Hjemme og ferdig med ferien!! :o Det kjennes nesten litt urettferdig ut :P

Skrevet

Hjemme her i Kristiansand.

Trenger ikke dra på ferie da en bor her.

 

Anonymous poster hash: a0e84...808

Skrevet

Gjør klart for avreise imorgen. 4 uker i Spania med mann og barn 😃

 

Anonymous poster hash: 5b727...9f4

Skrevet

Hjemme, ferie starter neste helg☺ 3 uker med familie☺☺

Skrevet

I en lysegrå, halvbehagelig sofa i Paris.

Skrevet

Hjemme med de to minste og mini i magen, pappan og de to eldste er på telttur - ganske så avslappende i grunn :-D

 

Anonymous poster hash: 8a505...db9

Skrevet

I Spania 🌴 koser oss glugg ihjel og barna er nå lagt og vi sitter ute på balkongen med en drink 🍹

Skrevet

Hjemme i go'stolen min. Slapper av litt, det går i ett med oppussing her. Regner med å bli ferdig i morra, så da setter vi vel snart kursen mot hytta. Og litt mer arbeid... 



Anonymous poster hash: b3c5d...c4e
Skrevet

Sitter hjemme sammen med kjæresten. Spiser epler og spiller dataspill mens jeg ligger på sofaen i bare trusa. Tar meg friheter når jeg er gravid, ja. :)

Skrevet

I en lysegrå, halvbehagelig sofa i Paris.

Jeg er også i Paris 😄🇫🇷

Skrevet

Jeg er i Berlin :) Reiser hjem igjen på mandag, og innen da har vi vært innom Hamburg og Danmark også :)

 

Anonymous poster hash: 39949...f2f

Skrevet

Hjemme her i Kristiansand.

Trenger ikke dra på ferie da en bor her.

 

Anonymous poster hash: a0e84...808

Det er vi også. Sommerferien tar vi hjemme, reise bort gjør vi på vinteren!

 

 

Anonymous poster hash: f5871...184

Skrevet

Hjemme med 4åringen. Mannen er på jobbreise og de fleste vennene er bortreist på ferie, så stille, litt tomt og litt deilig. Bor også I ferieparadis (om sommeren vel og merke) og tar utlandsturen til vinteren.

 

Anonymous poster hash: 33a96...889

Skrevet

Er i sengen min i Bergen 👍

 

Anonymous poster hash: 1946d...cd9

Skrevet

Hjemme. Har ferie denne uka. Skal så jobbe to uker, før jeg har to ukers ferie. Da blir det Danmark og Tyskland. Gleder meg! 😊

Skrevet

Når du spurte var jeg hos naboen. Nå er jeg på jobb. koser meg? Ikke akkurat. Er trøtt som en dupp og vil ha mer ferie...



Anonymous poster hash: a343d...656

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...