Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Noen som har vært der på ferie/langhelg? Er det en fin by? Og hva vil dere anbefale i tilfelle, restauranter, butikker, museumer osv.? Mann og kone uten barn. Anonymous poster hash: 41638...d7b
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Dytt. Anonymous poster hash: 41638...d7b
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 41638...d7b
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 Det er en interiørbutikk artilleriet eller noe som visstnok skal være veldig bra. Anonymous poster hash: 37731...f72
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 Veldig fin by. Jeg elsker Gøteborg Det er en koselig by å rusle rundt i. Mange fine butikker, men det kommer jo an på hva slags butikker du ønsker å handle i da Jeg synes også Liseberg er koselig uten barn. Det er en mye hyggeligere park en Tusenfryd. Mannen min og jeg dro dit flere ganger før vi fikk barn. Anonymous poster hash: b636e...8f2
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #6 Skrevet 15. juli 2015 Tusen takk for svar, begge to. Er veldig glad i interiør. Anonymous poster hash: 41638...d7b
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #7 Skrevet 15. juli 2015 Interiør: Balders hage, Chili, Grandmas. Det er også en interiørbutikk på hjørnen i slutten av Haga. Dere må jo sette av en formiddag/dag i Haga!! At jeg kunne glemme det i svaret tidligere! *rister oppgitt på hodet*. Dra da gjerne dit på fredag og ikke lørdag. Veldig koselig gate i Gamlebyen. Mange koselige butikker som ikke inngår i kjede. Det er også en fin interiørbutikk på Nordstan kjøpesenter, men den husker jeg ikke hva heter. Du finner den på Nordstans hjemmeside i Nordstan finnes også en herlig butikk som heter Papeterie hvor du før kjøpt nydelige skrivesaker, vakre esker/hatteesker til oppbevaring, luktelys, noen krus og diverse. Det er i min favorittbutikk i hele verden :) Anonymous poster hash: b636e...8f2
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #8 Skrevet 15. juli 2015 Interiør: Balders hage, Chili, Grandmas. Det er også en interiørbutikk på hjørnen i slutten av Haga. Dere må jo sette av en formiddag/dag i Haga!! At jeg kunne glemme det i svaret tidligere! *rister oppgitt på hodet*. Dra da gjerne dit på fredag og ikke lørdag. Veldig koselig gate i Gamlebyen. Mange koselige butikker som ikke inngår i kjede. Det er også en fin interiørbutikk på Nordstan kjøpesenter, men den husker jeg ikke hva heter. Du finner den på Nordstans hjemmeside i Nordstan finnes også en herlig butikk som heter Papeterie hvor du før kjøpt nydelige skrivesaker, vakre esker/hatteesker til oppbevaring, luktelys, noen krus og diverse. Det er i min favorittbutikk i hele verden :) Anonymous poster hash: b636e...8f2 Fantastisk! Tusen takk for mange gode tips! Jeg noterer alt sammen! Nå er hotellet bestilt og jeg skal overraske min kjære! Anonymous poster hash: 41638...d7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå