Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Så deprimert, eneste som får meg til å kjenne glede er å putte sjokolade i munnen ... MÅ ha det hele tiden ... Har vi ikke sjokolade kan jeg gå laaangt for å få skaffa det .... Prøver å ta tak i selve depresjonen, men føler hele tida at "det er ikke noe vits" .... Anonymous poster hash: 8268e...ce3
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Beklager, men det er bare enda en unnskyldning for å putte noe i munnen. Bruker du ikke "deprimert" som forklaring, finner du nok på noe annet. Det er også en fin måte å sikre at du blir i depresjonen. Ikke akkurat så veldig attraktivt å komme seg ut av depresjonen dersom det innebærer å slutte etegildet? Dette kan kanskje virke strengt, men min oppfatning er at du duller med deg selv i stedet for å begynne den harde veien med å fikse ting. Anonymous poster hash: 60f2d...bc0
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Jeg var som deg, men har byttet ut sjokoladen med salat (ferdig kuttede salatblader, kyllingkjøtt og litt urtedressing) og opplever at det er mye bedre, det gir kroppen mer, smaker veldig godt, og etter jeg kuttet sjokoladen og potetgullet som jeg pleide å trøstespise, så satt ikke depresjonen min så hardt heller.. Jeg har mer energi nå, energi som gir meg muligheten til å følge opp egen depresjon, samtidig som jeg har energi til ungene, etter 5 mnd nå, så prøver jeg nå å få meg jobb igjen også, noe jeg ikke har hatt på 5 år Skylder ikke på sjokolade og potetgull for de 5 årene som har gått, eller sier at salaten løste alt, men det har virkelig hjulpet å bytte ut de der Anonymous poster hash: 2b115...376
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #4 Skrevet 14. juli 2015 Så deprimert, eneste som får meg til å kjenne glede er å putte sjokolade i munnen ... MÅ ha det hele tiden ... Har vi ikke sjokolade kan jeg gå laaangt for å få skaffa det .... Prøver å ta tak i selve depresjonen, men føler hele tida at "det er ikke noe vits" .... Anonymous poster hash: 8268e...ce3 Husk et depresjon blir bedre om du spiser sundt, trener og unngår "drittmat" slik som sjokoladene dine. Slik det er nå er du i en "ond sirkel" -det blir jo bare værre jo mer dårlig mat du spiser....-det er jo som å pisse i buksa for å holde varmen....Uansett er det viktig at du får hjelp for depresjonen. Får du det allerede må du ha tolmodighet med degselv. Hvis ikke, ta en tur til fastlegen og få en henvisning. Lykke til! Anonymous poster hash: 2c4c9...c3b
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #5 Skrevet 14. juli 2015 Putt mannens penis i munnen heller. Anonymous poster hash: 04b46...888
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #6 Skrevet 14. juli 2015 Putt mannens penis i munnen heller. Anonymous poster hash: 04b46...888 For alle har jo en mann😉 Anonymous poster hash: 3e86b...103
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå