Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Barna har så lyst på kjæledyr, det hadde vært veldig kjekt for de. De er redd en del dyr, så det hadde vært kjekt om de ble litt mer trygg på dyr. Men jeg tåler ikke katt. Jeg har veldig lyst på hund, men jeg har langt ifra all kunnskapen man trenger for å anskaffe seg en hund, såd et får vi vente noen år med. Så er det noen som har noen tips om kjæledyr, som jeg kan lese meg opp på, og som ikke krever så mye som en hund?? Gullfisk er flott altså, men kunne tenke meg et dyr som kan bo inne og de kan kose med... Anonymous poster hash: 8f728...544
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Hamster? Anonymous poster hash: 36184...505
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Marsvin Anonymous poster hash: 4671f...152
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #4 Skrevet 14. juli 2015 Jeg har to søte jentemarsvin som skal omplasseres Anonymous poster hash: 9643f...0db
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #5 Skrevet 14. juli 2015 Jeg har to søte jentemarsvin som skal omplasseres Anonymous poster hash: 9643f...0db Hvor i landet bor du? Anonymous poster hash: 8f728...544
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #6 Skrevet 14. juli 2015 Dersom du vurderer gnager, bør du være obs på at det er en del jobb med dem. De skal ha rent vann hver dag og buret bør vasket skikkelig minst en gang i uken. Vi hadde hamster, og han var veldig søt, men det er også et utrolig "kjedelig" dyr å ha. Man får liksom ikke skikkelig kontakt med dem på samme måte som katt/hund, og ikke alle er like renslige heller. Til tross for å vi virkelig prøvde, lærte aldri hamsteret vårt å bæsje ett sted i buret, han bæsjet over alt, også på gulvet, oss osv. Marsvin er hakket mer sosiale og kosete, men de lever også lenger. Det er også en stor risiko for at barna fortere blir litt lei av hamster og marsvin fordi de gir såpass liten respons. Dersom du tror du er klar for en hund om et par år, tror jeg faktisk at jeg heller ville ventet. Med mindre du er velig klar for å rense bur og lukten det medfører å ha en gnager i bur. Anonymous poster hash: 20dca...062
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #7 Skrevet 14. juli 2015 Gullfisk. Enkel å ta vare på og enkel å kvitte seg med når den dør:) Anonymous poster hash: 0fe89...1ee
klishe89 Skrevet 14. juli 2015 #8 Skrevet 14. juli 2015 Det høres ut som en ypperlig mulighet til å forberede seg på å kjøpe hund, hvis det virker like attraktivt etter forberedelsene. Les dere opp, pass/lån hunder, observer på kurs osv.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #9 Skrevet 14. juli 2015 Ja hund et drømmen, jeg har hatt hund hele barndommen, så er ikke fullstendig grønn. Men det er selvsagt altfor mye jeg ikke vet ennå... Hadde glemt det med lukten det kommer av disse burene. Så er det jo som dere sier med den kontakten man får med hund og katt... Har dere noen tips om bøker ang hund jeg kan lese, tar jeg gjerne imot tips.... Anonymous poster hash: 8f728...544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå