Gå til innhold

Noen med peiling på eksem eller andre hudplager hos hun? (Bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget nettopp dette høyt oppe på foten til schæferen vi har. Jeg har aldri sett det før, og det virker ikke som om det plager han...skal selvsagt ta han med til dyrlege men noen som vet hva det kan være? Virker ikke som om det klør heller..

Anonymous poster hash: 0cbd1...e5d

post-42-30118_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

post-42-606442_thumb.jpg

Skrevet

Er det tørt eller vått?

Det ligner veldig på det hunden vår hadde på albuene, som rett og slett var hard hud pga trykk når han lå.

Skrevet

Ser ut som liggesår, kommer av å ligge på hardt underlag. Svært vanlig på store hunder. Min hadde det samme, det forsvant etter å ha blitt smurt med aloe verda (direkte fra planten) en ukes tid.

Anonymous poster hash: 7a459...7ec

Skrevet

Er det tørt eller vått?

Det ligner veldig på det hunden vår hadde på albuene, som rett og slett var hard hud pga trykk når han lå.

Det er rett ved albuen hans så kanskje det bare er pga at han ligger som han gjør da.. Jeg tror jeg skal gjøre som hun andre her med aloe vera 😊 takk for svar 😊

Skrevet

Det er tørt forresten

Skrevet

Da er det helt vanlig liggesår. Skaff litt flere tepper/seenger der hvor hunden pleier å sove, smør med noe fuktighetskrem(for hund!)/aloe vera e.l.

Det er også mulig å la det være, er ikke farlig. Her i huset kommer det ofte på sommeren da hunden legger seg der hvor det er kaldest, aka ikke i senga si :P Går bort av seg selv når vinteren og myke sovesteder kommer tilbake

Anonymous poster hash: 6e726...a58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...