Gå til innhold

Dagstur Kristiansand-Hirtshals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her har sikkert tatt den båten noen ganger?

Hvordan er det å parkere i Kristiansand og være uten bil i Hirshals? Hva gjør vi der?

Ta med bilen?

Hva er best? Vi har aldri vært hverken på den ene eller andre plassen.

Anonymous poster hash: 2a390...df3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi er på dagstur så kjører vi alltid ned til Ålborg og går på Bilka. Hvis dere kommer ned på formiddagen og skal opp igjen på kvelden, så vil jeg absolutt anbefale dere og ha med bil. Det er lite å gjøre i Hirtshals, og det blir mange timer å slå ihjel. Det er koseligå gå i gatene der nede, men det er ganske fort gjort.

Er det bare voksne som skal reise, eller barn og? det spørs hva dere skal, skal dere på shoppingtur eller skal dere på familietur?

Men man kan gå på akvariet i Hirtshals, det er nordens største. har aldri vært der selv så vet ikke hvordan det er. Ser at det ligger en dyrehage/lekeland - Farmfun, utenfor Hirtshals (har jeg aldri visst), de har museum og et fyr man kan besøke.

Det er og noen fine strender i Hirtshals (med litt forbehold for det er endel år siden jeg har vært på noen av de)

Anonymous poster hash: 6edd6...fc1
Skrevet

Når vi er på dagstur så kjører vi alltid ned til Ålborg og går på Bilka. Hvis dere kommer ned på formiddagen og skal opp igjen på kvelden, så vil jeg absolutt anbefale dere og ha med bil. Det er lite å gjøre i Hirtshals, og det blir mange timer å slå ihjel. Det er koseligå gå i gatene der nede, men det er ganske fort gjort.

Er det bare voksne som skal reise, eller barn og? det spørs hva dere skal, skal dere på shoppingtur eller skal dere på familietur?

Men man kan gå på akvariet i Hirtshals, det er nordens største. har aldri vært der selv så vet ikke hvordan det er. Ser at det ligger en dyrehage/lekeland - Farmfun, utenfor Hirtshals (har jeg aldri visst), de har museum og et fyr man kan besøke.

Det er og noen fine strender i Hirtshals (med litt forbehold for det er endel år siden jeg har vært på noen av de)

Vil dere ikke ha med bilen så går det fint å parkere bilen i Kristiansand, koster litt da

Skrevet

Parkerer på parko dersom jeg ikke har bilen. Tar toget fra kaia i Hirtshals og dit jeg vil

Anonymous poster hash: c1e53...b46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...