Gå til innhold

Feriehus i Danmark,erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker å leie feriehus i Danmark til neste sommer,og har en del ønsker for plassering. Vi kjøre ned,men ønsker å parkere bilen når vi kommer og la den stå til vi reiser. Det må være slik at vi kan gå til stranda,gå til buss/togbane som går direkte til København (eller ihvertfall ganske lett uten mange bytter og lang reisetid), gangavstand til et sentrum med restauranter og cafeer samt matbutikk. Noen som har forslag til hvor vi bør dra?

Anonymous poster hash: 61ab1...05c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan si ha med vaskeutstyr og klorin, for særlig bad med f.eks. badekar er sjeldent så rent som man ønsker. Når vi kom til vårt sommerhus var badekaret helt svart faktisk. Men dette var når jeg var barn og uten å avsløre alderen min kan jeg si at det er en del år siden ;)

Skrevet

Jeg har hørt at mange snakker varmt om Fyn, varmt vann, lunt og behagelige temperaturer.

Antar at det ikke er langt unna København med toget.

Anonymous poster hash: f3a79...0a9

Skrevet

Vi har vært på fyn og på Marienlyst og vært veldig fornøyde. Sistnevnte ligger ca 1,5 time sør for København. Ellers har jeg hørt mye positivt om på samme øyen som københavn ligger, rundt Hornbæk

Anonymous poster hash: 1bb21...ea8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...