Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Jeg opplevde at faren til dattern min "presset" meg inn i TVstua hans (han sa kom hit, jeg var ikke særlig villig til det, jeg skulle bare hente dattern min. Maste og sa kom hit jeg må si deg noe). Jeg gikk rolig inn i TV stua hans (egent rom med dør), og tenkte han skulle fortelle noe viktig, om sykdom, flytting ol.) Han stod foran døra og sa jeg måtte kle av meg og legge meg på sofaen fordi han skulle knulle meg. Jeg ble helt satt ut å begynte å le, og tok henda opp og vifta (som at det er uaktuelt). Han maste og gav seg nesten ikke. Hadde jeg ikke vært sterk der hadde han tok "tvingt" meg, han gjorde det men jeg nekta. Jeg ble helt sjokkert over hans oppførsel mot meg. (Jeg er gift med ny mann, og var gravid). Og da han henter dattern vår står han alltid "fikler" med belte, han vet dattern min liker å leke kortholder som det er strikk i. Også holder han seg foran pikken sin og ser på meg og ler. Min datter tenker ikke over det, men jeg føler ofte han "lokker" henne med å leke med kortholder slik at han "må holde" seg foran pikken. Jeg føler han gjør det for å vise seg frem. Dette gjør at jeg HATER levering og henting med han alene. Jeg tenker så ofte på den ekle episoden i TV stua med han at jeg blir helt kvalm. Jeg vil egentlig han skal svi for det, men det er vel ikke noe jeg får gjort? Anonymous poster hash: 218be...2e5
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Du kan anmelde ham for seksuell trakassering. Anonymous poster hash: 0e69b...368
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 ja, du kan anmelde han!!! og sørge for at du aldri er alene med han! Stakkars jente da! Er du sikker på at han er snill og god mot henne? En ordentlig pappa? Anonymous poster hash: 318a3...217
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #4 Skrevet 14. juli 2015 Jeg hadde krevd nye møter på fvk, og hadde også vurdert å snakke med bv ang. ham! Den mannen hadde jeg ikke stolt på et sekund, han kan finne på å tvinge seg på deg en dag. En episode til som den han gjorde i stuen da han ba deg kle av deg og du anmelder! Du kan få besøksforbud, da må tredjeperson sørge for levering og henting av datteren. Jeg hadde vært bekymret for hva han viser eller gjør med jenta, så jeg hadde definitivt snakket med bv. Anonymous poster hash: cdb18...a6c
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #5 Skrevet 14. juli 2015 Tusen tusen takk. Da skal jeg vurdere å anmelde han. Han er ganske slem mot meg. Begynt å skrive stygge ting til meg som feks "Du er sjuk i hodet". "Har du glemt å ta pillene dine" "Du fikk hjelp til å skrive den sms, det har ikke du skrevet selv". Jeg blir skikkelig lei meg når han skriver sånn, dritt, rett og slett. Han har ingen grunn til det. Han har også begynt å lyve en del. Sier til meg at barnet har dusjet etter de var på badetur, men barnet ser på meg å sier at hun faktisk ikke har dusjet. Jeg skriver aldri stygge ting eller er frekk mot han, men han har blitt så frekk og ekkel mot meg. Jeg blir helt satt ut av hans oppførsel mot meg og han lyving. Har snakket med fvk alene, og ble rådet til å "ligge lavt". HI Anonymous poster hash: 218be...2e5
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. juli 2015 #6 Skrevet 14. juli 2015 Du må anmelde, før du vet ordet av det voldtar han deg. Og for all del, dra aldri alene! Og fortell mannen din om dette! Vær også oppmerksom på hva han kan finne på mot datteren din, han virker som han mangler sperrer..
petitt Skrevet 14. juli 2015 #7 Skrevet 14. juli 2015 Jeg reagerer også på at han bruker datteren deres i et sykt seksuelt spill for å sette deg ut. Jeg ville absolutt snakket med rett instans angående dette, og anmeldt for seksuell trakassering. Om noe skulle skje så har du mer rettigheter på din side dersom du allerede har vært i kontakt med noen om dette før og allerede har inne en anmeldelse på forholdet om trakassering.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #8 Skrevet 14. juli 2015 Hva sier din nåværende mann? Anonymous poster hash: 971e9...320
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #9 Skrevet 14. juli 2015 Jeg opplevde at faren til dattern min "presset" meg inn i TVstua hans (han sa kom hit, jeg var ikke særlig villig til det, jeg skulle bare hente dattern min. Maste og sa kom hit jeg må si deg noe). Jeg gikk rolig inn i TV stua hans (egent rom med dør), og tenkte han skulle fortelle noe viktig, om sykdom, flytting ol.) Han stod foran døra og sa jeg måtte kle av meg og legge meg på sofaen fordi han skulle knulle meg. Jeg ble helt satt ut å begynte å le, og tok henda opp og vifta (som at det er uaktuelt). Han maste og gav seg nesten ikke. Hadde jeg ikke vært sterk der hadde han tok "tvingt" meg, han gjorde det men jeg nekta. Jeg ble helt sjokkert over hans oppførsel mot meg. (Jeg er gift med ny mann, og var gravid). Og da han henter dattern vår står han alltid "fikler" med belte, han vet dattern min liker å leke kortholder som det er strikk i. Også holder han seg foran pikken sin og ser på meg og ler. Min datter tenker ikke over det, men jeg føler ofte han "lokker" henne med å leke med kortholder slik at han "må holde" seg foran pikken. Jeg føler han gjør det for å vise seg frem. Dette gjør at jeg HATER levering og henting med han alene. Jeg tenker så ofte på den ekle episoden i TV stua med han at jeg blir helt kvalm. Jeg vil egentlig han skal svi for det, men det er vel ikke noe jeg får gjort? Anonymous poster hash: 218be...2e5 Skjønner ikke det der han gjør med datteren? Anonymous poster hash: 61be1...d80
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #10 Skrevet 14. juli 2015 Tusen tusen takk. Da skal jeg vurdere å anmelde han. Han er ganske slem mot meg. Begynt å skrive stygge ting til meg som feks "Du er sjuk i hodet". "Har du glemt å ta pillene dine" "Du fikk hjelp til å skrive den sms, det har ikke du skrevet selv". Jeg blir skikkelig lei meg når han skriver sånn, dritt, rett og slett. Han har ingen grunn til det. Han har også begynt å lyve en del. Sier til meg at barnet har dusjet etter de var på badetur, men barnet ser på meg å sier at hun faktisk ikke har dusjet. Jeg skriver aldri stygge ting eller er frekk mot han, men han har blitt så frekk og ekkel mot meg. Jeg blir helt satt ut av hans oppførsel mot meg og han lyving. Har snakket med fvk alene, og ble rådet til å "ligge lavt". HI Anonymous poster hash: 218be...2e5 Gjem på alle meldinger, det er dokumentasjon over hvordan han behandler deg, og kan vise en del mønster hos ham. Han virker ikke å være i vater. Når han har gått så langt som nå så er familievernkontorets råd om å "ligge lavt" ikke lenger et godt råd. Denne mannen er trolig i stand til hva som helst, han har ikke sperrer. Snakk med politiet og snakk med barnevernet, at du er bekymret for fars oppførsel (løgnene han driver med som datteren avkrefter, det at han bruker datteren i et seksuelt spill med deg... og alt du har!). Ikke vent med dette, sett i gang i morgen! Og som en annen skrev - fortell mannen din, og ikke vær alene med denne mannen igjen! Anonymous poster hash: cdb18...a6c
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #11 Skrevet 14. juli 2015 Jeg opplevde at faren til dattern min "presset" meg inn i TVstua hans (han sa kom hit, jeg var ikke særlig villig til det, jeg skulle bare hente dattern min. Maste og sa kom hit jeg må si deg noe). Jeg gikk rolig inn i TV stua hans (egent rom med dør), og tenkte han skulle fortelle noe viktig, om sykdom, flytting ol.) Han stod foran døra og sa jeg måtte kle av meg og legge meg på sofaen fordi han skulle knulle meg. Jeg ble helt satt ut å begynte å le, og tok henda opp og vifta (som at det er uaktuelt). Han maste og gav seg nesten ikke. Hadde jeg ikke vært sterk der hadde han tok "tvingt" meg, han gjorde det men jeg nekta. Jeg ble helt sjokkert over hans oppførsel mot meg. (Jeg er gift med ny mann, og var gravid). Og da han henter dattern vår står han alltid "fikler" med belte, han vet dattern min liker å leke kortholder som det er strikk i. Også holder han seg foran pikken sin og ser på meg og ler. Min datter tenker ikke over det, men jeg føler ofte han "lokker" henne med å leke med kortholder slik at han "må holde" seg foran pikken. Jeg føler han gjør det for å vise seg frem. Dette gjør at jeg HATER levering og henting med han alene. Jeg tenker så ofte på den ekle episoden i TV stua med han at jeg blir helt kvalm. Jeg vil egentlig han skal svi for det, men det er vel ikke noe jeg får gjort? Anonymous poster hash: 218be...2e5 Kan du forklare denne leken med kortholder igjen? Anonymous poster hash: 1ac2c...33e
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #12 Skrevet 15. juli 2015 Sjuk gærning! Gå aldri dit alene, sørg for at han leverer minst annenhver gang, og hent henne kun med avstand med det. Eller få en avtale i mekling om at hun skal hentes og leveres på nøytral grunn, dvs leveres i barnehage/skole av den ene og hentes av den andre, sånn at dere ikke møtes. Anonymous poster hash: 35330...960
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #13 Skrevet 15. juli 2015 * hent henne kun med anstand med deg Anonymous poster hash: 35330...960
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #14 Skrevet 15. juli 2015 "Og da han henter dattern vår står han alltid "fikler" med belte, han vet dattern min liker å leke kortholder som det er strikk i. Også holder han seg foran pikken sin og ser på meg og ler. Min datter tenker ikke over det, men jeg føler ofte han "lokker" henne med å leke med kortholder slik at han "må holde" seg foran pikken." Jeg skjønner ikke hva han lokker datteren deres til, hva er å leke kortholder? Men selv om jeg ikke helt skjønner hva han gjør, så skjønner jeg såpass at jeg får litt vondt i magen av å lese dette. Anonymous poster hash: 46f30...7db
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #15 Skrevet 15. juli 2015 "Og da han henter dattern vår står han alltid "fikler" med belte, han vet dattern min liker å leke kortholder som det er strikk i. Også holder han seg foran pikken sin og ser på meg og ler. Min datter tenker ikke over det, men jeg føler ofte han "lokker" henne med å leke med kortholder slik at han "må holde" seg foran pikken." Jeg skjønner ikke hva han lokker datteren deres til, hva er å leke kortholder? Men selv om jeg ikke helt skjønner hva han gjør, så skjønner jeg såpass at jeg får litt vondt i magen av å lese dette. Anonymous poster hash: 46f30...7db Jeg er ikke hi, men jeg forstår det sånn at han har en slags kortholder i beltet som barnet liker å leke med? Anonymous poster hash: 14992...6cb
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #16 Skrevet 15. juli 2015 Kortholder i en strikk sånn at man kan dra kortet til PC, dør ol. "veiver" med kortet foran barnet og barnet begynner å dra og leke med den, også holder faren seg foran pikken og ser på meg og sender ekle smil. Anonymous poster hash: 218be...2e5
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #17 Skrevet 15. juli 2015 Den mannen er syk i hodet. Her hadde jeg snakket med både barnevern og politi. Anonymous poster hash: a1139...137
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #18 Skrevet 15. juli 2015 Jeg skal dra på politistasjonen å anmelde han. Jeg har aldri anmeldt før. Hva vil skje da jeg anmelder? Må jeg gjøre det på min lokale politistasjon? Min nabo jobber i "luka" der, og syns det er litt ubehagelig ... HI Anonymous poster hash: 218be...2e5
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #19 Skrevet 15. juli 2015 Du får hjelp med anmeldelsen. Etter det vil det ikke skje så mye for din del på en stund. Bf vil få en telefon mest sannsynlig og beskjed om å komme på stasjonen da og da for en samtale muligens avhør. Kommer faktisk helt an på hvem som tar saken. Anonymous poster hash: d519e...ae4
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #20 Skrevet 15. juli 2015 Du anmelder ikke i luka, du ber om å få snakke med en betjent eller noe. Den i luka er kun en sekretær. Anonymous poster hash: 0e69b...368
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #21 Skrevet 15. juli 2015 Ikke tenk på at det er naboen din. Dette må du ta tak i nå før det skjer noe alvorlig. Det kan høres ut som om at han kommer til å voldta deg om han får sjansen. Si ifra til mannen din og. Hva om han skader babyen din eller barnet deres? Dette klarer du helt fint! Anonymous poster hash: d0f36...2ee
Sint naken biltyv Skrevet 15. juli 2015 #22 Skrevet 15. juli 2015 Du må fortelle det til mannen din. Og deretter må du melde til politi og bv. Og etter det må aldri dra alene til han igjen. Sørg for å få time hos fvk også
Hjertefru Skrevet 15. juli 2015 #23 Skrevet 15. juli 2015 Anmeld for seksuell trakassering, og det tvert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå