Gå til innhold

Dere som steriliserte dere i forbindelse med keisersnitt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var mensen i forhold til tidligere når den kom tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som før. Sterilisering har ingen innvirkning på mensen.

 

Anonymous poster hash: 533a4...e55

Skrevet

Min lille er over 2 mnd og jeg har ikke fått mensen . Har kommet tilbake etter 2 mnd med alle de andre tre til tross for fullamming.

 

Men tror ikke sterilisering har noe med det å gjøre. Hormonene er jo de samme.

 

Anonymous poster hash: 4f8f7...657

Skrevet

Som vanlig



Anonymous poster hash: b6f34...615
Skrevet

Sykluser berøres ikke av sterilisering. Alt går som normalt, det er kun egget som ikke kommer frem til livmoren.

Skrevet

Hvordan er det med smertene etter en sterilisering ved KS? Jeg fikk spm. om jeg ønsket dette om det ble KS denne gangen også. Jeg vet ikke om dere har hatt KS en gang tidligere slik at dere kan sammenligne det med noe, men hva gjør de egentlig når de steriliserer under KS? Tar det lang tid? Smerter?

Skrevet

Det forlenger snittet med opptil 10 min, de kutter over egglederne så det blir umulig for egget å komme seg fra eggstokk til livmor.

 

Hormoner og mensen påvirkes ikke av steriliseringen.

 

Men svangerskap og fødsel kan påvirke mensen da, er ikke så uvanlig med litt forandret mens etter å ha fått barn.

 

Jeg er veldig fornøyd, kjente ingen smerter pga det etterpå, var bare såret som var vondt.

 

Anonymous poster hash: 70e69...eda

Skrevet

Det forlenger snittet med opptil 10 min, de kutter over egglederne så det blir umulig for egget å komme seg fra eggstokk til livmor.

 

Hormoner og mensen påvirkes ikke av steriliseringen.

 

Men svangerskap og fødsel kan påvirke mensen da, er ikke så uvanlig med litt forandret mens etter å ha fått barn.

 

Jeg er veldig fornøyd, kjente ingen smerter pga det etterpå, var bare såret som var vondt.

 

Anonymous poster hash: 70e69...eda

Hvor gammel var du når du gjorde det og hvor mange barn har du? Jeg føler meg fristet til å signere et skjema om at de gjør dette dersom det blir et nytt KS på meg, jeg skal settes igang på lørdag. Det kom veldig brått på så jeg har liksom ikke tenkt så langt, men jeg vil heller ikke ha flere barn, dette blir mitt 3. og jeg er 37 år så føler at jeg er ferdig med den slags nå ;)

Skrevet

Blødde mye under operasjonen denne gangen og fikk lagt inn et dren første døgnet. Hadde masse sammenvoksninger fra tidligere snitt. Dermed tok operasjonen mer tid og jeg hadde mer smerter enn tidligere. Fikk også infeksjon. Men det hadde jeg fått uavhengig av steriliseringen.

 

Jordmødrene påsto at mange har mer smerter etter steriliseringen.

 

Anonymous poster hash: 4f8f7...657

Skrevet

Mensen er (dessverre) der som før.

 

Kjente ikke noe mer smerter etter dette KS enn forrige.

 

Jeg var 35 år da jeg gjorde det.

 

Anonymous poster hash: 68f05...0e2

Skrevet

Alt ble som før. Sterilisert meg i alder av 39 og etter 4 unger. SnitteT var mindre enn de andre gangene faktisk.☺

Skrevet

 

 

Det forlenger snittet med opptil 10 min, de kutter over egglederne så det blir umulig for egget å komme seg fra eggstokk til livmor.

 

Hormoner og mensen påvirkes ikke av steriliseringen.

 

Men svangerskap og fødsel kan påvirke mensen da, er ikke så uvanlig med litt forandret mens etter å ha fått barn.

 

Jeg er veldig fornøyd, kjente ingen smerter pga det etterpå, var bare såret som var vondt.

 

Anonymous poster hash: 70e69...eda

Hvor gammel var du når du gjorde det og hvor mange barn har du? Jeg føler meg fristet til å signere et skjema om at de gjør dette dersom det blir et nytt KS på meg, jeg skal settes igang på lørdag. Det kom veldig brått på så jeg har liksom ikke tenkt så langt, men jeg vil heller ikke ha flere barn, dette blir mitt 3. og jeg er 37 år så føler at jeg er ferdig med den slags nå ;)

Jeg var 35 år og fikk mitt fjerde barn da jeg gjorde det.

 

Anonymous poster hash: 70e69...eda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...