Musemor med tre søte små Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Hvordan var mensen i forhold til tidligere når den kom tilbake?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Som før. Sterilisering har ingen innvirkning på mensen. Anonymous poster hash: 533a4...e55
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Min lille er over 2 mnd og jeg har ikke fått mensen . Har kommet tilbake etter 2 mnd med alle de andre tre til tross for fullamming. Men tror ikke sterilisering har noe med det å gjøre. Hormonene er jo de samme. Anonymous poster hash: 4f8f7...657
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #4 Skrevet 14. juli 2015 Som vanlig Anonymous poster hash: b6f34...615
Gemini77 Skrevet 14. juli 2015 #5 Skrevet 14. juli 2015 Sykluser berøres ikke av sterilisering. Alt går som normalt, det er kun egget som ikke kommer frem til livmoren.
petitt Skrevet 14. juli 2015 #6 Skrevet 14. juli 2015 Hvordan er det med smertene etter en sterilisering ved KS? Jeg fikk spm. om jeg ønsket dette om det ble KS denne gangen også. Jeg vet ikke om dere har hatt KS en gang tidligere slik at dere kan sammenligne det med noe, men hva gjør de egentlig når de steriliserer under KS? Tar det lang tid? Smerter?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #7 Skrevet 14. juli 2015 Det forlenger snittet med opptil 10 min, de kutter over egglederne så det blir umulig for egget å komme seg fra eggstokk til livmor. Hormoner og mensen påvirkes ikke av steriliseringen. Men svangerskap og fødsel kan påvirke mensen da, er ikke så uvanlig med litt forandret mens etter å ha fått barn. Jeg er veldig fornøyd, kjente ingen smerter pga det etterpå, var bare såret som var vondt. Anonymous poster hash: 70e69...eda
petitt Skrevet 14. juli 2015 #8 Skrevet 14. juli 2015 Det forlenger snittet med opptil 10 min, de kutter over egglederne så det blir umulig for egget å komme seg fra eggstokk til livmor. Hormoner og mensen påvirkes ikke av steriliseringen. Men svangerskap og fødsel kan påvirke mensen da, er ikke så uvanlig med litt forandret mens etter å ha fått barn. Jeg er veldig fornøyd, kjente ingen smerter pga det etterpå, var bare såret som var vondt. Anonymous poster hash: 70e69...eda Hvor gammel var du når du gjorde det og hvor mange barn har du? Jeg føler meg fristet til å signere et skjema om at de gjør dette dersom det blir et nytt KS på meg, jeg skal settes igang på lørdag. Det kom veldig brått på så jeg har liksom ikke tenkt så langt, men jeg vil heller ikke ha flere barn, dette blir mitt 3. og jeg er 37 år så føler at jeg er ferdig med den slags nå
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #9 Skrevet 14. juli 2015 Blødde mye under operasjonen denne gangen og fikk lagt inn et dren første døgnet. Hadde masse sammenvoksninger fra tidligere snitt. Dermed tok operasjonen mer tid og jeg hadde mer smerter enn tidligere. Fikk også infeksjon. Men det hadde jeg fått uavhengig av steriliseringen. Jordmødrene påsto at mange har mer smerter etter steriliseringen. Anonymous poster hash: 4f8f7...657
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #10 Skrevet 14. juli 2015 Mensen er (dessverre) der som før. Kjente ikke noe mer smerter etter dette KS enn forrige. Jeg var 35 år da jeg gjorde det. Anonymous poster hash: 68f05...0e2
Gjest Skrevet 14. juli 2015 #11 Skrevet 14. juli 2015 Alt ble som før. Sterilisert meg i alder av 39 og etter 4 unger. SnitteT var mindre enn de andre gangene faktisk.☺
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #12 Skrevet 14. juli 2015 Det forlenger snittet med opptil 10 min, de kutter over egglederne så det blir umulig for egget å komme seg fra eggstokk til livmor. Hormoner og mensen påvirkes ikke av steriliseringen. Men svangerskap og fødsel kan påvirke mensen da, er ikke så uvanlig med litt forandret mens etter å ha fått barn. Jeg er veldig fornøyd, kjente ingen smerter pga det etterpå, var bare såret som var vondt. Anonymous poster hash: 70e69...eda Hvor gammel var du når du gjorde det og hvor mange barn har du? Jeg føler meg fristet til å signere et skjema om at de gjør dette dersom det blir et nytt KS på meg, jeg skal settes igang på lørdag. Det kom veldig brått på så jeg har liksom ikke tenkt så langt, men jeg vil heller ikke ha flere barn, dette blir mitt 3. og jeg er 37 år så føler at jeg er ferdig med den slags nå Jeg var 35 år og fikk mitt fjerde barn da jeg gjorde det. Anonymous poster hash: 70e69...eda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå