Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Man kan altså ikke bruke sort, hvitt, rødt eller grønt. Andre farver man ikke skal bruke? Er rosa/lyserød ok, eller indikerer det at man har klina med brudgommen? Blir festlig i bryllup der damene kun kan bære blått og gult. Anonymous poster hash: e187d...326
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Jeg har brukt svart i de bryllupene jeg har vært i. Bruden har heller ikke sagt noe på det. Anonymous poster hash: a23d7...cda
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Tror desse kleskodene er rimelig utdaterte.... Det komiske er jo at argumentene de bruker her inne (og som forsåvidt er helt sanne!!) er at "det er gammel tradisjon" og "slik har det vært fra gammelt av"..... Greit nok, men fremtiden kaller, ting utvikler seg... Hvitt/off white/creme er forbeholdt bruden, det er jo helt greit! Men ser stadig bryllup med "white-theme" Rødt, svart og dypere farger synes jeg er vinterbryllup-farger. Pasteller og friske farger er til sommerbryllup. Men det er MIN mening Anonymous poster hash: bf277...c72
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #4 Skrevet 14. juli 2015 Hvorfor ikke grønt? Og egentlig vil jeg spørre hvorfor man ikke kan bruke de andre også. Jeg synes man kan kle seg i det man vil jeg. Til og med hvit kan man ha så lenge det ikke ER en brudekjole. Rødt er også mangfoldig, og kan fint brukes! Jeg har vært i bryllup i svart kjole, riktignok med noe hvitt mønster på. Ikke noe problem. Og vet dere hva? Jeg brukte svart kjole i mitt eget bryllup, slå den dere :-D Jeg var over 100kg og vi giftet oss på tinghuset, med kun vår innerste familie. Jeg kledde meg i det best flatterende jeg fant i min prisklasse. Tilfeldigvis var det en svart en. I gamle dager var det vanlig å gifte seg i svart. Bare google det. Leser romaner fra 1800-tallet for tiden og der brukte de både svart og rødt og andre farger ;-) I nåtid så trenger man ikke bry seg om gamle dager såklart. Men jeg synes ærlig talt at det er helt utrolig unødvendig å være så nøye at man liksom ikke kan bruke ditten eller datten. Det tar jo bort fokuset på hva slags dag det er, still opp i noe pent, det skal være bra nok! Anonymous poster hash: db1db...0e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå