Gå til innhold

Reposte/regramme på instagram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør man det? Jeg har bare tatt screenshot av bildet og lagt ved link til eieren. Men da kommer ikke bildet opp i "arkivet" til eieren. (Den fjerde knappen bortenfor kart osv.)

Hvordan gjøre det skikkelig? Ser jo det er en Del-mulighet når man trykker på de tre prikkene men kommer ingen vei?

Anonymous poster hash: ca0f1...741

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Tenker ikke på slike der det står Repost(egne apper) men det står ingenting på bildene, men vises i den borteste raden.

Please!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Da har vel noen tagget deg?

Skrevet

Den regrammingen lurer jeg også på... :P

Skrevet

Selv om jeg tagger noen(skriver eks @hannevg i teksten samen med bildet jeg bruker) så kommer den ikke opp på hennes "vegg". Altså der man kan se hvem man er tagget til. Forstår ikke hvordan man får det til!!

Skrevet

Selv om jeg tagger noen(skriver eks @hannevg i teksten samen med bildet jeg bruker) så kommer den ikke opp på hennes "vegg". Altså der man kan se hvem man er tagget til. Forstår ikke hvordan man får det til!!

Huffsann, ser noen heter det samme som eksempelet mitt, ikke tilsiktet og beklager så mye!

Skrevet

Jeg har også slitt med å finne ut av den repostingen på insta! Forstår ikke hvordan de gjør det..

Anonymous poster hash: f68b1...94a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...