Gå til innhold

Erfaring med Efexor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaring med efexor mot depresjon?

Anonymous poster hash: 90ec7...4bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker den nå, og den virker veldig bra! Fill den mot fødselsdepresjon og nå går alt mye bedre.

Anonymous poster hash: bc8fe...e31

Skrevet

Har brukt den for veldig mange år siden og den hjalp meg veldig

Anonymous poster hash: 82744...07d

Skrevet

Hi her.

Jeg har slitt med angst og depresjon i mange år og har fått fødselsdepresjon etter to fødsler (siste nå i år). Har stått på Cipralex tidligere, men følte ikke at det hjalp noe særlig!!

Fullammer baby nå, så må bestemme meg for å kutte amming og starte med medisin eller å utsette oppstart av medisin ... Så usikker ... VIL helst fullamme så lenge som mulig, men samtidig er jeg sååå lei av å være nedstemt hele tida ..

• 2 uker senere...
Skrevet

Dytter denne tråden for å se om det er flere svar :)

Skrevet

Har brukt det i er par år. Virker veldig bra. Noen bivirkninger, som nattesvette, men det er helst når jeg glemmer de eller tar de til feil tid. Tar symptomer både på angst og depresjon. Kommer til å gå på dem en stund til. Noe spesielt du lurer på?

Anonymous poster hash: 8cea3...1a6

Skrevet

Jeg brukte den en liten periode, og er det verste innen medisin jeg har erfart. Jeg ble kullsort i øynene og totalt lobotomert i hodet. Det var nesten så jeg satt i en stol og siklet i flere uker uten en selvstendig tanke. Jeg var helt rystet da jeg forsto hva medisinen gjorde meg meg etter at jeg sluttet og våknet igjen. Helt grusom! Siden har jeg holdt meg unna antidepressiva.

Anonymous poster hash: ad3f9...157

Skrevet

Har brukt det i er par år. Virker veldig bra. Noen bivirkninger, som nattesvette, men det er helst når jeg glemmer de eller tar de til feil tid. Tar symptomer både på angst og depresjon. Kommer til å gå på dem en stund til. Noe spesielt du lurer på?

Anonymous poster hash: 8cea3...1a6

Jeg har mulighet til å begynne med Efexor, men usikker om jeg skal gå for det eller gi trening/samtale en sjanse til.

Hi

Skrevet

Jeg brukte den en liten periode, og er det verste innen medisin jeg har erfart. Jeg ble kullsort i øynene og totalt lobotomert i hodet. Det var nesten så jeg satt i en stol og siklet i flere uker uten en selvstendig tanke. Jeg var helt rystet da jeg forsto hva medisinen gjorde meg meg etter at jeg sluttet og våknet igjen. Helt grusom! Siden har jeg holdt meg unna antidepressiva.

Anonymous poster hash: ad3f9...157

Går du i terapi istedenfor?

Skrevet

Gikk tidligere på Cipralex for angst og depresjoner. Etter hvert syntes jeg virkningen avtok, og jeg gikk over på Efexor. Det hjalp meg veeeeeldig! Har det veldig bra for tiden. Og den har også hjulpet meg veldig med den sosiale fobien min...

Anonymous poster hash: a44a3...d45

Skrevet

Gikk tidligere på Cipralex for angst og depresjoner. Etter hvert syntes jeg virkningen avtok, og jeg gikk over på Efexor. Det hjalp meg veeeeeldig! Har det veldig bra for tiden. Og den har også hjulpet meg veldig med den sosiale fobien min...

Anonymous poster hash: a44a3...d45

Så bra!

Føler du at stemningsleiet er konstant (altså at det svinger lite), eller er du i stand til å kjenne både oppturer og nedturer?

Hva vil du si er den største forskjellen med og uten Efexor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...