Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Jeg er invitert i bryllup, men jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg. De eneste fargene jeg kler, er svart og rødt, og det er jo farger som ikke skal brukes i bryllup. Hva kan jeg gjøre da? Anonymous poster hash: 8e6b2...7cb
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Blkerød, korall? Du kler sikkert mer enn du selv syntes, høres mer ut som at du har bestemt deg for at du bare liker å gå i rødt og svart ;-) Er sånn selv så skal ikke dømme deg altså, men prøv å tenk litt ute av boksen. Anonymous poster hash: 3d1e2...0ba
Gullunger Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Du kan bruke svart. Flere jeg kjenner som bruker det i bryllup. Bruk sko, smykker og veske i en annen farge så blir det kjempefint ;-) Hva med noe i mørk blått? Jeg er også glad i svart, men liker mørk blått som alternativ ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #4 Skrevet 14. juli 2015 Tror jeg med 100% sikkerhet kan si at det ikke finnes ett eneste menneske som KUN kler rødt og svart!! Anonymous poster hash: 9a37d...1e8
Stridsmøy Skrevet 14. juli 2015 #5 Skrevet 14. juli 2015 De som kler svart kler også mørkeblått. En sikkelig mørkeblå farge er flott.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #6 Skrevet 14. juli 2015 Hvordan er huden din? Lys, mørk? Gylden, rødlig? Hvilken farge er håret ditt? Hvilken farge er øynene dine? Anonymous poster hash: 9a37d...1e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå