Gå til innhold

Vær ærlig, er jeg tjukk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg ikke komfortabel i egen kropp. Prøver å spise sunt og trene, men føler aldri at jeg kommer i den formen jeg ønsker.

Anonymous poster hash: cd48e...c5c

post-42-35401_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud.

Ute og fisker komplementer i dag?

Anonymous poster hash: 27fba...2d6

Skrevet

Nei, absolutt ikke. Jeg vil bare høre folk sin ærlige mening.

Jeg ønsker å gå ned 3-5 kg.

Skrevet

Føler meg ikke komfortabel i egen kropp. Prøver å spise sunt og trene, men føler aldri at jeg kommer i den formen jeg ønsker.

Ikke tjukk, men slapp. Gi oss et nytt bilde hvor du sitter.

Anonymous poster hash: bdc68...8c4

Skrevet

Nei, absolutt ikke. Jeg vil bare høre folk sin ærlige mening.

Jeg ønsker å gå ned 3-5 kg.

Da er det bare å jobbe for å gå ned de kiloene. Ikke så vanskelig det.

Hva andre mener spiller ingen rolle , det er du som må være happy.

Anonymous poster hash: 27fba...2d6

Skrevet

Ja syns du så litt lubben ut.

Anonymous poster hash: 26f4e...2d3

Skrevet

Ja, kan ta et senere. Det er det jeg føler, at kroppen har blitt skikkelig slapp og dvask etter barnefødsler. Føler ikke at jeg kommer tilbake dit jeg var.

Skrevet

Slapp??

Det der er jo langt fra slapt?

Og hvordan skulle det bli bedre av at hun sitter? Strammer man musklene mer da? Eh, nei? Det var nesten litt cheesy at du ba om et nytt bilde...

Anonymous poster hash: ed337...d1e

Skrevet

Synest du er flott eg :)

Anonymous poster hash: 18c98...7ef

Skrevet

Nei, du er ikke tjukk, men muligens litt forstyrret i toppen, siden du spør om

du er tjukk...

Anonymous poster hash: 5d6f8...25a

Skrevet

Det er et hån mot andre lubbene/feite.

Greit at du ikke er komfortabel i egen kropp. Men du spør om du er tjukk? Og hvis du ser på deg som tjukk så mener du 3-5kg holder... Jeg er tjukk. Jeg må gå ned 10kg. Skjerp deg!!!!

Anonymous poster hash: 72992...b9c

Skrevet

Du er absolutt ikke feit. Men du har en kjedelig kroppsfasong, ingen tydelig midje, litt firkantet. Og litt for lite markerte pupper, du skjønner sikkert hva jeg mener. Blir sjokkert hvis du har fin rumpe, ville gjettet at den er litt flat, går i ett, ikke markert den heller. Gå ned de kiloene du vil, stram opp og legg ut nytt bilde. Lykke til!

Anonymous poster hash: c8798...74d

Skrevet

Du er ikke tjukk i det hele tatt, du har ikke en bilring, du har slanke lår med mellomrom og ser egentlig veldig bra ut.

Utrent kanskje, ja. Om du går ned 3-5 kilo vil du fortsatt være utrent. Trim eller litt, stram opp og definer lårene litt, kanskje du føler rumpa blir bedre også. Det er ikke noen vits i å bli tynn-feit (mager men slapp).

Så det var noen som sa du så litt lubben ut, du legger lubben på feil kroppstype. Lubben er når ting begynner å folde og brette seg på kroppen noe det aldeles ikke gjør hos HI.

Du er slank og fin, litt slapp bare. Og å gå ned noen kilo vil ikke løse det, stram heller opp den flotte kroppen du har!

Anonymous poster hash: 2dd38...6b3
Skrevet

Nei. Men skikkelig utrent og dvask.

Anonymous poster hash: 2e04e...d8b

Skrevet

Jeg trener, eller dvs at jeg løper hver dag. Ca 5 km. Jeg trener ikke styrke eller noe annet.

Ok, jeg mener vel ikke at jeg er tjukk-tjukk, men at jeg har noen kilo for mye.

Rumpa er faktisk den jeg er mest fornøyd med, og det jeg får mest komplimenter for, så nei, ingen flat rumpe her :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Kjenner jeg blir irritert av at så mange bevisst prøver å få HI til å føle seg dårligere. Må være mange der ute med forstyrret kroppsbilde, eller synsfeil. Noe skurrer i hvertfall.

HI, du ser kjempebra ut! Ville vært stolt av en slik kropp!

Skrevet

Hadde jeg bare sett ut som deg....prøv å sett pris på det du har og den du er. Du er flott og heldig som blir så brun ☀

Anonymous poster hash: 9fd58...675

Skrevet

Jeg er forresten 34 år, født 3 barn

Skrevet

Hadde jeg bare sett ut som deg....prøv å sett pris på det du har og den du er. Du er flott og heldig som blir så brun ☀

Anonymous poster hash: 9fd58...675

Tusen takk, men jeg jukser litt med solarium :)

Skrevet

Du vet nok godt at du ikke er tykk!

Du har en flott kropp, og jeg må si at jeg blir litt sjokkert over de som svarer at du er lubben og dvask! Hvilket kroppsbilde formidler de til ungene sine? Og det nytter ikke å si at man ikke sier sånt så ungene hører, de får med seg mye mer enn det vi sier direkte.

Om du tar av 3-5 kg vil du bli tynnere, selvsagt, men slett ikke sikkert at du blir penere. Voksne folk er penest med bittelitt polstring, å være mager legger til flere å på alderen.

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Synes du er flott! Men et lite tips framover er å kutte litt ned på løpingen, og heller legge inn et par styrkeøkter i uken. Det vil gjøre underverker for kroppen! Vi damer trenger også styrke, og når du er 34 år mister du muskelmasse hvert eneste år, så noe styrke burde du gjøre kun for å opprettholde formen du har i dag.

Anonymous poster hash: b7715...7ae

Skrevet

Dette blir for dumt. Du vet du ikke er tjukk, og legger ut bilde her for at damene skal rose kroppen din opp i skyene. Hvis ikke det er slik, så trenger du profesjonell hjelp.

Anonymous poster hash: 21b07...1a6
Skrevet

Jeg har ALDRI hatt en slik flott kropp. Så at du klager på den provoserer meg litt. Og det har ingenting med overvekt å gjøre men proporsjoner. Sexy er du :)

Anonymous poster hash: 629bb...618

Skrevet

Dette blir for dumt. Du vet du ikke er tjukk, og legger ut bilde her for at damene skal rose kroppen din opp i skyene. Hvis ikke det er slik, så trenger du profesjonell hjelp.

Anonymous poster hash: 21b07...1a6

Er det mange her som roser hi opp i skyene?

Jeg syns heller hun får uforholdsmessig mye pes. Kvinner er kvinner verst, det bevises på en daglig basis her inne. Noen får visst ikke en god dag om de ikke gjør sitt for å trykke noen medmennesker ned. Man må jo bare undre seg på hvordan slike mennesker fungerer i hverdagen sin?

Anonymous poster hash: 1e75a...3b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...