Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Er de så gode å gå med som ryktet tilsier? Ville dere kjøpt hvite eller svarte? Anonymous poster hash: c42fc...ce8
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Ifølge min mor som har jobbet i skobutikk i 100 år var de opprinnelig laget for å avlaste foten etter en lang dag på jobb, ergo skulle de brukes som tøfler. Det er derfor mange syns det er vondt å gå med de over tid, siden de da avlaster for mye... Anonymous poster hash: bf4ce...1e3
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Noen som vet hvordan de er i forhold til disse som ligner litt fra Vero Moda? Anonymous poster hash: da5fa...472
Gemini77 Skrevet 14. juli 2015 #4 Skrevet 14. juli 2015 Jeg elsker mine og kunne gått i de hele tiden. Uvant i starten men nå lengter jeg etter de etter en dag i andre sandaler. Jeg har brunt skinn og er veldig glad i de for de ser mer "naturlige" ut.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #5 Skrevet 14. juli 2015 har to par - elsker dem! Ville ikke kjøpt etterlikning. Anonymous poster hash: febdb...338
Trojan Horse Skrevet 14. juli 2015 #6 Skrevet 14. juli 2015 Jeg har svarte med stopp mellom tærne. Fantastisk gode å gå i. Tok to dager å " gå inn". Ønsker meg de vanlige også
frk Nilsen Skrevet 14. juli 2015 #7 Skrevet 14. juli 2015 Har slitt ut et par (brukte 8år) Har kjøpt nye i år samme modell som Trojan Horse, kjempegode!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #8 Skrevet 14. juli 2015 Ifølge min mor som har jobbet i skobutikk i 100 år var de opprinnelig laget for å avlaste foten etter en lang dag på jobb, ergo skulle de brukes som tøfler. Det er derfor mange syns det er vondt å gå med de over tid, siden de da avlaster for mye... Anonymous poster hash: bf4ce...1e3 100 år, 😂👍🌞 Anonymous poster hash: 1c457...054
Trojan Horse Skrevet 14. juli 2015 #9 Skrevet 14. juli 2015 Jeg har gått i mine i ti timer på liseberg, og en hel dag på Hunderfossen. De detter heller ikke av! Anbefales! Hadde ikke gått for etterligning.
Trojan Horse Skrevet 14. juli 2015 #10 Skrevet 14. juli 2015 ...og hadde ikke tatt hvite. Jeg får sykepleierassosiasjoner. Det er min mening, da.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #11 Skrevet 14. juli 2015 Hva koster de? Anonymous poster hash: 5e9c8...5e6
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #12 Skrevet 14. juli 2015 Jeg får også sykepleierassosiasjoner og kunne aldri tenke meg å gå med de in public... Stygge. Anonymous poster hash: 51669...fa2
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #13 Skrevet 14. juli 2015 Om sommeren går jeg med de overalt, alltid. Brukes som tøfler om vinteren. Jeg sliter ut et par i året, ca. Veldig gode! Anonymous poster hash: 999ad...026
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #14 Skrevet 14. juli 2015 Jeg har Madrid, i mørkebrunt skinn, kjøpte i fjor vår. Synes de er nettere enn de med to "reimer" over foten. Bruker dem masse, både til hverdags og litt mer pyntet. Utrolig gode å gå med, og holder seg som nye selv etter masse bruk... Anonymous poster hash: 6871b...9b5
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #15 Skrevet 14. juli 2015 (endret) Ser sånn ut, om det er av interesse 😊 Anonymous poster hash: 6871b...9b5 Endret 15. juli 2015 av Jigglewiggle Bildet fjernet grunnet brudd på opphavsrett
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #16 Skrevet 14. juli 2015 Jeg forstår ikke hvorfor de er så populære, de er jo ikke fine. De minner meg om helsesko mamma brukte når jeg vokste opp. Anonymous poster hash: 9dfee...333
Isola&Lille+julegave Skrevet 15. juli 2015 #17 Skrevet 15. juli 2015 Passer ikke til mine føtter. Tåa som er lengst er den ved siden av stortåa på min fot. Hvis storegubbenhesten hadde vært lengst, hadde jeg brukt de
Miamimom Skrevet 15. juli 2015 #18 Skrevet 15. juli 2015 Passer ikke til mine føtter. Tåa som er lengst er den ved siden av stortåa på min fot. Hvis storegubbenhesten hadde vært lengst, hadde jeg brukt de Er den lenger en stortåa?Det er storegubben. Stortåen er hesten 😄
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #19 Skrevet 15. juli 2015 Jeg synes de er fine og har tenkt lenge på at jeg skulle hatt et par til tøfler inne. Tror ikke jeg kommer til å bruke de som sandaler, men er jo ikke det verste man kan gå med 😉 Anonymous poster hash: a74eb...959
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #20 Skrevet 15. juli 2015 Have koster de? Anonymous poster hash: 5e9c8...5e6
Himmel og hav Skrevet 15. juli 2015 #21 Skrevet 15. juli 2015 Passer ikke til mine føtter. Tåa som er lengst er den ved siden av stortåa på min fot. Hvis storegubbenhesten hadde vært lengst, hadde jeg brukt de Er den lenger en stortåa?Det er storegubben. Stortåen er hesten Nei. Stortåa er Storegubben hesten. Den ved siden av er megelfru
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #22 Skrevet 15. juli 2015 Passer ikke til mine føtter. Tåa som er lengst er den ved siden av stortåa på min fot. Hvis storegubbenhesten hadde vært lengst, hadde jeg brukt de Er den lenger en stortåa?Det er storegubben. Stortåen er hesten 😄 Den ved siden av stortåa er tillerot. stortåa er storegubbenhesten. tillerot er lengst hos meg også! Anonymous poster hash: 5e434...3d8
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #23 Skrevet 15. juli 2015 Passer ikke til mine føtter. Tåa som er lengst er den ved siden av stortåa på min fot. Hvis storegubbenhesten hadde vært lengst, hadde jeg brukt de Er den lenger en stortåa?Det er storegubben. Stortåen er hesten 😄Den ved siden av stortåa er tillerot. stortåa er storegubbenhesten. tillerot er lengst hos meg også! Anonymous poster hash: 5e434...3d8 nei, skrev feil! ikke tillerot, men negelfru:-) Anonymous poster hash: 5e434...3d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå