Gå til innhold

Birkenstock sandaler


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de så gode å gå med som ryktet tilsier? Ville dere kjøpt hvite eller svarte?

 

Anonymous poster hash: c42fc...ce8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ifølge min mor som har jobbet i skobutikk i 100 år var de opprinnelig laget for å avlaste foten etter en lang dag på jobb, ergo skulle de brukes som tøfler. Det er derfor mange syns det er vondt å gå med de over tid, siden de da avlaster for mye... 



Anonymous poster hash: bf4ce...1e3
Skrevet

Noen som vet hvordan de er i forhold til disse som ligner litt fra Vero Moda?



Anonymous poster hash: da5fa...472
Skrevet

Jeg elsker mine og kunne gått i de hele tiden. Uvant i starten men nå lengter jeg etter de etter en dag i andre sandaler.

Jeg har brunt skinn og er veldig glad i de for de ser mer "naturlige" ut.

Skrevet

har to par - elsker dem! Ville ikke kjøpt etterlikning.



Anonymous poster hash: febdb...338
Skrevet

Jeg har svarte med stopp mellom tærne. Fantastisk gode å gå i. Tok to dager å " gå inn". Ønsker meg de vanlige også

Skrevet

Har slitt ut et par (brukte 8år) Har kjøpt nye i år samme modell som Trojan Horse, kjempegode!

Skrevet

 

Ifølge min mor som har jobbet i skobutikk i 100 år var de opprinnelig laget for å avlaste foten etter en lang dag på jobb, ergo skulle de brukes som tøfler. Det er derfor mange syns det er vondt å gå med de over tid, siden de da avlaster for mye...

 

Anonymous poster hash: bf4ce...1e3

100 år, 😂👍🌞

 

Anonymous poster hash: 1c457...054

Skrevet

Jeg har gått i mine i ti timer på liseberg, og en hel dag på Hunderfossen. De detter heller ikke av! Anbefales! Hadde ikke gått for etterligning.

Skrevet

...og hadde ikke tatt hvite. Jeg får sykepleierassosiasjoner. Det er min mening, da.

Skrevet

Hva koster de?

 

Anonymous poster hash: 5e9c8...5e6

Skrevet

Jeg får også sykepleierassosiasjoner og kunne aldri tenke meg å gå med de in public... Stygge.



Anonymous poster hash: 51669...fa2
Skrevet

Om sommeren går jeg med de overalt, alltid. Brukes som tøfler om vinteren. Jeg sliter ut et par i året, ca. Veldig gode!

 

Anonymous poster hash: 999ad...026

Skrevet

Jeg har Madrid, i mørkebrunt skinn, kjøpte i fjor vår. Synes de er nettere enn de med to "reimer" over foten. Bruker dem masse, både til hverdags og litt mer pyntet.

Utrolig gode å gå med, og holder seg som nye selv etter masse bruk...

 

Anonymous poster hash: 6871b...9b5

Skrevet (endret)

Ser sånn ut, om det er av interesse 😊

 

Anonymous poster hash: 6871b...9b5

Endret av Jigglewiggle
Bildet fjernet grunnet brudd på opphavsrett
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor de er så populære, de er jo ikke fine. De minner meg om helsesko mamma brukte når jeg vokste opp.



Anonymous poster hash: 9dfee...333
Skrevet

Passer ikke til mine føtter. Tåa som er lengst er den ved siden av stortåa på min fot. Hvis storegubbenhesten hadde vært lengst, hadde jeg brukt de :)

Skrevet

Passer ikke til mine føtter. Tåa som er lengst er den ved siden av stortåa på min fot. Hvis storegubbenhesten hadde vært lengst, hadde jeg brukt de :)

Er den lenger en stortåa?Det er storegubben. Stortåen er hesten 😄
Skrevet

Jeg synes de er fine og har tenkt lenge på at jeg skulle hatt et par til tøfler inne. Tror ikke jeg kommer til å bruke de som sandaler, men er jo ikke det verste man kan gå med 😉

 

Anonymous poster hash: a74eb...959

Skrevet

Have koster de?

 

Anonymous poster hash: 5e9c8...5e6

Skrevet

 

Passer ikke til mine føtter. Tåa som er lengst er den ved siden av stortåa på min fot. Hvis storegubbenhesten hadde vært lengst, hadde jeg brukt de :)

Er den lenger en stortåa?Det er storegubben. Stortåen er hesten

 

Nei. Stortåa er Storegubben hesten. Den ved siden av er megelfru :D

Skrevet

 

Passer ikke til mine føtter. Tåa som er lengst er den ved siden av stortåa på min fot. Hvis storegubbenhesten hadde vært lengst, hadde jeg brukt de :)

Er den lenger en stortåa?Det er storegubben. Stortåen er hesten 😄

Den ved siden av stortåa er tillerot. stortåa er storegubbenhesten. tillerot er lengst hos meg også!

 

 

Anonymous poster hash: 5e434...3d8

Skrevet

 

 

Passer ikke til mine føtter. Tåa som er lengst er den ved siden av stortåa på min fot. Hvis storegubbenhesten hadde vært lengst, hadde jeg brukt de :)

Er den lenger en stortåa?Det er storegubben. Stortåen er hesten 😄
Den ved siden av stortåa er tillerot. stortåa er storegubbenhesten. tillerot er lengst hos meg også!

 

 

Anonymous poster hash: 5e434...3d8

nei, skrev feil! ikke tillerot, men negelfru:-)

 

 

Anonymous poster hash: 5e434...3d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...