Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Jeg er 167 cm høy og 59 kg, men jeg hater meg selv, og er nesten deprimert over kroppen min. Jeg har lyst til å prøve å gå ned noen kilo og trenger litt tips til hvordan jeg kan gjøre dette. Anonymous poster hash: 347b7...853
Nyttårs barn Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Vær så snill, du er helt fin. Livet består av mer enn kropp og kilo, og du trenger absolutt ikke å slanke deg.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Jeg har så lyst til å klare å tenke sånn, men jeg får det bare ikke til. Jeg er 16 1/2 og jeg har lenge slitt med meg selv, og idag kalte ei jeg kjenner meg feit, og nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på det Anonymous poster hash: 347b7...853
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Når jeg var 18 var jeg 171 høy og veide 69kg. Jeg var slank og veltrent. Du er helt normal, og mer enn tynn nok! Du trenger ikke å bekymre deg. På langt nær! Og ikke tenk på hva din venninne/bekjente sa. Hun er nok bare misunnelig Du er perfekt! Anonymous poster hash: af52c...dc6
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 Jeg har så lyst til å klare å tenke sånn, men jeg får det bare ikke til. Jeg er 16 1/2 og jeg har lenge slitt med meg selv, og idag kalte ei jeg kjenner meg feit, og nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på det Anonymous poster hash: 347b7...853 Du er normalvektig, mem går du ned 5 kg, vil du fortsatt være normalvektig. Måten du kan gå ned på, er å kutte ut alt snop, brus, fast- food og annet kroppen din ikke trenger. Spise 4 faste, sunne måltider. Ha en dag, feks lørdag, det du kan unne deg litt kos. Begynne å gå mer tur, jogge, trene? Det viktigste, kutt ut alt sukker og fett som kroppen ikke trenger, og bytt det ut med sunnere vaner. Lykke til! Og husk, du eg absolutt ikke feit, men normalvektig. Jeg er 168 høy, veier 60 kg, og er VELDIG fornøyd med min kropp 😀 Anonymous poster hash: 45e2b...5ee
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #6 Skrevet 13. juli 2015 Tusen takk alle sammen!Jeg trengte dette. Jeg skal prøve å slutte å tenke sånn samtidig som jeg skal leve litt sunnere. Jeg hadde nemlig en periode rett etter jul der jeg var på nippet til å bli syk. Jeg klarte ikke å spise uten å tenke på hvor feit jeg var og spiste bare mindre og mindre. Slutten av Januar veide jeg 56 kg så jeg gikk fra 62 til 56 på en måned. Men det er så vanskelig når alle andre vennene mine er så slanke og fine, mens jeg føler jeg må dekke meg til. Takk for alle gode ord! Dere er supre :-) Anonymous poster hash: 347b7...853
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå