Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Jeg er 1,61cm og veier nærmere 85kg. Ja, jeg vet at det er skrekkelig mye og jeg ønsker å gjøre noe med det. I forrige uke var jeg på Zara for å kjøpe en t-skjorte, og jeg må si jeg ble paff da jeg endte med å kjøpe strl S. Prøvde en i M og den så ut som en sekk (vanlig t-skjorte ikke oversized). Kjøpte også en cardigan i M som var romslig og god. Har også opplevd dette på H&M. Jeg er jevnt kraftig, både på overkroppen og "underkroppen" og har ikke hverken hengende mage eller veldig store hofter. Det får meg til å tenke på alle dem som er mindre enn meg (og dem er det mange av), er det vanskelig å finne klær? Jeg trodde nemlig det var vanskeligere for oss som er større, men mulig jeg tok kraftig feil. Er dette noe so. Har endret seg de siste årene? Anonymous poster hash: 97231...a06
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 ...noe som har endret seg.... skulle det selvfølgelig stå Anonymous poster hash: 97231...a06
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Du er jo veldig liten, så selv med masse ekstra blir du vel en M. Normalt burde du jo hatt Xs. Anonymous poster hash: d81ed...fb9
valkyrien Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Rart... Jeg er 10 cm høyere enn deg, med samme vekt. Kan ikke huske sist jeg kom meg inn i noe under L, må ofte ha XL...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå