Gå til innhold

Påstand om utroskap/samlivsbrudd:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når han var utro over lengere tid vel vitende om at det ville være spikeren i kista for forholdet vårt; da sviktet han barna våre mere enn meg, siden de har betalt den største prisen for dårskapen hans. Jeg reiste meg, børstet av meg og gikk videre. Barna sørger fortsatt.

Han insisterer på at han bare sviktet meg.

Anonymous poster hash: 0c581...b0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig sviktet han barna! Det sier seg vel egentlig selv?

Anonymous poster hash: b22e7...501

Skrevet

Selvfølgelig sviktet han barna! Det sier seg vel egentlig selv?

Det mener jeg også. Det er de som lider under det som har skjedd. Han påstår hardnakket noe annet, den tufsen. HI

Skrevet

Så klart han svikter barna! Han har ødelagt familien deres, han har gjort så de ikke får vokse opp i samme hus som begge foreldrene sine, hver eneste dag. Om de er gamle nok til det, så kan de gå med følelse av at pappa har gjort mamma vondt, i form av at du har det følelsesmessig forferdelig. De kan sitte med tanker om at pappa ikke er helt til å stole på, at han like fullt kan forlate de, så lett som han forlot mamma osv osv!

Anonymous poster hash: dadd6...22e
Skrevet

Med mindre han mener at det er bedre for barna at dere gikk fra hverandre.. da har han jo gjort barna en tjeneste.. det bare at det finnes mer siviliserte måter å gjøre akkurat det på.

Skrevet

Med mindre han mener at det er bedre for barna at dere gikk fra hverandre.. da har han jo gjort barna en tjeneste.. det bare at det finnes mer siviliserte måter å gjøre akkurat det på.

Nei, han bare "ville ha det litt morro", som han sa da jeg oppdaget det. Vi levde et høyst normalt familieliv uten store konflikter.

Skrevet

Selvfølgelig sviktet han barna! Det sier seg vel egentlig selv?Anonymous poster hash: b22e7...501

Det mener jeg også. Det er de som lider under det som har skjedd. Han påstår hardnakket noe annet, den tufsen. HIAnonymous poster hash: 0c581...b0c

Da mener han vel at selve skilsmissen var unødvendig. Hvis du bare børstet det hele av deg og gikk videre så var det vel liten grunn til å ta ut skilsmisse for dette?

Anonymous poster hash: 4a8c2...56d

Skrevet

Selvfølgelig sviktet han også barna, han sørget jo effektivt for at barna fikk oppleve å vokse opp med mamma og pappa i samme hus. Om så det hadde vært bedre for ungene om dere ikke hadde vært sammen mer så finnes det ryddigere måter å ta tak i den situasjonen enn å sexe med andre enn sin kone og mor til sine barn.

Skrevet

Selvfølgelig sviktet han barna! Det sier seg vel egentlig selv?Anonymous poster hash: b22e7...501

Det mener jeg også. Det er de som lider under det som har skjedd. Han påstår hardnakket noe annet, den tufsen. HIAnonymous poster hash: 0c581...b0c
Da mener han vel at selve skilsmissen var unødvendig. Hvis du bare børstet det hele av deg og gikk videre så var det vel liten grunn til å ta ut skilsmisse for dette?

Herregud.... Er noen hjerteknust er det feil, da skal man ta seg sammen. Kommer man seg videre er det pinadø feil det også...

Heia deg, hi. Bra du gikk fra han.... I det lange løp antagelig for barna og.

Anonymous poster hash: b0f5b...5e7

Skrevet

Å sexe. Fantastisk!

Pleier å si det - "Jeg sexer ikke med fremmedfolk" ;) høhøhø

Skrevet

Vel, hvis han ikke ville skille seg, så kunne han jo latt være med å være utro. Herregud, liksom.

Og når jeg sier børstet av meg, så skjønner du vel at det var billedlig talt? La meg si det sånn: det tok meg et år å reise meg, seks måneder å børste av meg og tre måneder til å gå videre. Skjønner?

Poenget mitt var at jeg er voksen og kan finne meg en ny mann. Barna kan ikke finne seg en ny far.

Skrevet

Håper du ikke påvirker barna i retning av at de tar avstand fra far..

Anonymous poster hash: 5076e...523

Skrevet

Skrevet

Kjære deg, takk for din bekymring. Den er imidlertidig ubegrunnet og feilplassert. Du bør heller bekymre deg for om faren deres oppfører seg som en far bør.

Skrevet

Da mener han vel at selve skilsmissen var unødvendig. Hvis du bare børstet det hele av deg og gikk videre så var det vel liten grunn til å ta ut skilsmisse for dette? Anonymous poster hash: 4a8c2...56d

Vel, hvis han ikke ville skille seg, så kunne han jo latt være med å være utro. Herregud, liksom.

Og når jeg sier børstet av meg, så skjønner du vel at det var billedlig talt? La meg si det sånn: det tok meg et år å reise meg, seks måneder å børste av meg og tre måneder til å gå videre. Skjønner?

Poenget mitt var at jeg er voksen og kan finne meg en ny mann. Barna kan ikke finne seg en ny far.Anonymous poster hash: 0c581...b0c

JEG skjønte det utmerket godt. Det er din manns oppfatning jeg prøver å sette ord på her. Han ser ut til å mene at det ikke er hans valg om å være utro som skadet barna, men ditt valg om å reagere på utroskapen?

Skrevet

Da mener han vel at selve skilsmissen var unødvendig. Hvis du bare børstet det hele av deg og gikk videre så var det vel liten grunn til å ta ut skilsmisse for dette? Anonymous poster hash: 4a8c2...56d

Poenget mitt var at jeg er voksen og kan finne meg en ny mann. Barna kan ikke finne seg en ny far.Anonymous poster hash: 0c581...b0c

JEG skjønte det utmerket godt. Det er din manns oppfatning jeg prøver å sette ord på her. Han ser ut til å mene at det ikke er hans valg om å være utro som skadet barna, men ditt valg om å reagere på utroskapen?

Bra forsøk på å psykoanalysere. Men du har misforstått: Han visste at jeg ville gå hvis jeg fant ut, derfor gjorde han sitt ytterste for å skjule det, han truet tom elskerinnen. Ergo visste han: Er jeg utro, blir barna mine skilsmissebarn.

Poenget er at han nekter å ta ansvar for skaden han har påført dem.

Han må forøvrig gjerne mene at det er min skyld siden jeg gikk, det er bare en ny måte å stikke hodet i sanden på. Og ville føye seg fint inn i rekken av utallige andre ting han ikke tar ansvar for i sitt liv.

Skrevet

Når han var utro over lengere tid vel vitende om at det ville være spikeren i kista for forholdet vårt; da sviktet han barna våre mere enn meg, siden de har betalt den største prisen for dårskapen hans. Jeg reiste meg, børstet av meg og gikk videre. Barna sørger fortsatt.

Han insisterer på at han bare sviktet meg.

Ja, han dreit seg ut. Neste spørsmål: ønsket han å rydde opp i det etterpå og bli i forholdet?

Hva var årsaken til at han var utro?

Var du kjip, aseksuell eller forelsket han seg i en annen kvinne?

Slikt skjer faktisk. Jeg sier ikke at det er greit å gi etter, eller å tenke med pikken for den saks skyld - men her føler jeg at du lener deg selvtilfreds tilbake og pusser glorien din mens ungene dine fortsatt sørger.

Hva gjør du for å hjelpe dem gjennom sorgen? Selv om han valgte å ha sex med en annen dame er dere sammen om å være foreldre og sørge for barnas ve og vel.,

Får de det bedre hvis han innrømmer at han svikta dem også?!

Anonymous poster hash: 5a6c5...ea8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...