Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Jeg har akkurat bestilt en! Har troa på dette her, men samtidig, utenom all bruksanvisninga, dere som faktisk har erfaring på egen hånd (bokstavelig talt), har dere noen tips og råd jeg bør vite om? Det eneste jeg bekymrer meg for er at den skal lekke, eller at den skal være vond å få ut, type "vakuum" Anonymous poster hash: 47b04...aec
amandine Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 (endret) Hvis du får den riktig inn (jeg bretter og vrir den rundt etter at den er foldet ut for å skape vakuum)sitter den helt fint til du tar den ut. Da kniper i bunnen på den på en måte og løser ut vakuumet , og så trekker du den lett ut. Den skal sitte lavere enn en tampong,så det er ikke vanskelig . Min hadde en stilk eller tapp eller hva man skal kalle det som jeg kjente, den klippet jeg helt av. Jeg har brukt nå i snart 6 år og kan ikke tenke meg noe annet og ja, jeg var hinsides skeptisk i begynnelsen😉 Endret 13. juli 2015 av amandine
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Så lenge du følger bruksanvisningen, så vil det hele gå fint for seg.. Det er to mulige metoder å føre den inn, her må du prøve deg frem, så finner du ut hvilke som funker for deg, enda ikke opplevd å lekke av den. Ang det å hente den ut, så fører du en finger opp langs siden på den, presser mot koppen, så slipper vakuumet som eventuelt har oppstått, og den kommer lett ut Anonymous poster hash: 451ef...123
oslofrk Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Hvor kjøpte du og hva kostet den? #henger på gjæret og vurderer#
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Jeg kjøpte min på Me Luna sin hjemmeside http://www.me-luna.eu/epages/63898218.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/63898218/Products/C-7506 Anonymous poster hash: 727c4...72f
Himmel og hav Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Det er mange ulike måter å brette den på, og det kan være lurt å prøve litt forskjellig for å finne den metoden som passer best for deg. Sjekk Youtube. I starten er det lurt å ha på et bind/truseinnlegg ved siden av, til du vet hvordan du skal få det helt til. Det kan kreve litt trening, men det er så verd det! Jeg har også klippet "stilken" helt vekk på min, og det er ikke vanskelig å få den ut. Den typen jeg har er faktisk enklest å sette inn når den er litt kald, for da er den litt stivere, så jeg skyller min i kaldt vann når jeg må tømme den. Om du ikke har toalett med vask på jobben, eller dere er på tur, så er det lurt å ha med en liten flaske vann eller intimservietter som du kan tørke av den og hendene med, men det er som regel ikke mer søl med å sette inn en menskopp enn det er å sette inn en tampong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå