Gå til innhold

Hvordan maler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å maler gjerdet på nytt og jeg er i overkant nøye😝Venninna mi bare kliner på malinga slik at det renner her og der😂hvordan maler DU???

Anonymous poster hash: 74599...213

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt slitsomt nøye. Skulle ønske jeg var mer dom venninnen din 😊

Anonymous poster hash: e5c7e...78b

Skrevet

Jeg maler ikke - betaler andre for å gjøre det supernøye!

Skrevet

Hehe hu er bare herlig😝hun klatter og jeg lurer meg å dra kosten over det verste😘jeg er også slitsomt nøye

Anonymous poster hash: 74599...213

Skrevet

Som deg, irriterende nøye, bruker en evighet.

Skrevet

Akkurat passe nøye, tror jeg. Gidder ikke slurve for da irriterer jeg meg i ettertid, men har ikke tålmodighet til å være supernøye heller.

Tar meg god tid med maskeringstapen, da er mye av jobben gjort.

Skrevet

Kvalitet foran kvantitet her. Er litt perfeksjonist.

Skrevet

Som Tjofsen sa! Hvis du  bare kladder på med malingen er det ikke sikkert at du får skikkelig vedheft heller, greit å ha litt kontroll på utstyret når man driver med eksteriørmaling!

Anonymous poster hash: f1c9e...872
Skrevet

Har alltid et stykke papp under bordene på gjerdet, slik at det ikke drypper på muren. Naboen bryr seg ikke og der er det mye maling på muren under gjerdet. Ser nesten ut som det er barn som har malt der.

Anonymous poster hash: 5bc66...0e3
Skrevet

Jeg er passe nøye, men temmelig effektiv. Jeg finpirker ikke på utendørsmaling, men jeg søler og kliner heller ikke. Det skal være jevnt og uten drypp. Selv vinduer maler jeg ganske fort. Maskeringsteip er for pyser ;), hemmeligheten er riktig pensel.  Mannen min er pirkete, og det går så s a k t e at jeg får mark. Jeg maler jo en vegg mens han maler åtte planker :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...