Gå til innhold

Tidlig ul


MN83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk brevet i posten i dag, å fikk time om 3 uker da begynner det jo nesten å bli på samme tiden som oul. Skal for å sjekke bla. hvor langt jeg er på vei pga uregelmessig mens etter prevansjonslutt, så om 3 uker kan jeg være mellom 14- 19 uker.. Vil se om det er liv og alt står bra til NÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk brevet i posten i dag, å fikk time om 3 uker da begynner det jo nesten å bli på samme tiden som oul. Skal for å sjekke bla. hvor langt jeg er på vei pga uregelmessig mens etter prevansjonslutt, så om 3 uker kan jeg være mellom 14- 19 uker.. Vil se om det er liv og alt står bra til NÅ

Skulle du få tidlig henvisning for en grunn da? Eller er det kanskje oul de har satt deg opp på? Om ikke det er for noen spesiell grunn sånn som blødning, risiko svangerskap etc. så tror jeg kanskje du må booke privat ul selv.

 

Vi var på privat ul 6+6, veldig glad for at jeg gjorde det ettersom vi fikk se og høre et bankende hjerte.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fikk brevet i posten i dag, å fikk time om 3 uker da begynner det jo nesten å bli på samme tiden som oul. Skal for å sjekke bla. hvor langt jeg er på vei pga uregelmessig mens etter prevansjonslutt, så om 3 uker kan jeg være mellom 14- 19 uker.. Vil se om det er liv og alt står bra til NÅ

Skulle du få tidlig henvisning for en grunn da? Eller er det kanskje oul de har satt deg opp på? Om ikke det er for noen spesiell grunn sånn som blødning, risiko svangerskap etc. så tror jeg kanskje du må booke privat ul selv.

 

Vi var på privat ul 6+6, veldig glad for at jeg gjorde det ettersom vi fikk se og høre et bankende hjerte.

 

:)

Veit søstern fikk tidlig ultralyd pga usikker termin.. Tror kanskje ikke jeg får det. Siden jeg tok digital test, så er det jo ikke så mange uker slingringsmonn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt bra her heldigvis! :-D han målte meg til å være 7+3. Skal tilbake enda en gang om 2 uker og fortsette med lutinus og albyl-e frem til da. Så skulle vi se da når nesten ul ble evt :-) ah for en lettelse dette var! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...