Elise90 Skrevet 10. august 2015 #51 Del Skrevet 10. august 2015 Henvisning ble sendt digitalt og fikk sms fra gyn om time dagen etter :-) fikk time 3 dager etter henvisning ble sendt. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofi2016 Skrevet 10. august 2015 #52 Del Skrevet 10. august 2015 Burde ikke ta så lang tid om man blir henvist til tidlig ul. Det er jo som oftest for en grunn. Jeg ville purret opp timen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønepønemor Skrevet 11. august 2015 #53 Del Skrevet 11. august 2015 Fikk brevet i posten i dag, å fikk time om 3 uker da begynner det jo nesten å bli på samme tiden som oul. Skal for å sjekke bla. hvor langt jeg er på vei pga uregelmessig mens etter prevansjonslutt, så om 3 uker kan jeg være mellom 14- 19 uker.. Vil se om det er liv og alt står bra til NÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofi2016 Skrevet 11. august 2015 #54 Del Skrevet 11. august 2015 Fikk brevet i posten i dag, å fikk time om 3 uker da begynner det jo nesten å bli på samme tiden som oul. Skal for å sjekke bla. hvor langt jeg er på vei pga uregelmessig mens etter prevansjonslutt, så om 3 uker kan jeg være mellom 14- 19 uker.. Vil se om det er liv og alt står bra til NÅ Skulle du få tidlig henvisning for en grunn da? Eller er det kanskje oul de har satt deg opp på? Om ikke det er for noen spesiell grunn sånn som blødning, risiko svangerskap etc. så tror jeg kanskje du må booke privat ul selv. Vi var på privat ul 6+6, veldig glad for at jeg gjorde det ettersom vi fikk se og høre et bankende hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luftstjerne Skrevet 12. august 2015 #55 Del Skrevet 12. august 2015 Fikk brevet i posten i dag, å fikk time om 3 uker da begynner det jo nesten å bli på samme tiden som oul. Skal for å sjekke bla. hvor langt jeg er på vei pga uregelmessig mens etter prevansjonslutt, så om 3 uker kan jeg være mellom 14- 19 uker.. Vil se om det er liv og alt står bra til NÅSkulle du få tidlig henvisning for en grunn da? Eller er det kanskje oul de har satt deg opp på? Om ikke det er for noen spesiell grunn sånn som blødning, risiko svangerskap etc. så tror jeg kanskje du må booke privat ul selv. Vi var på privat ul 6+6, veldig glad for at jeg gjorde det ettersom vi fikk se og høre et bankende hjerte. Veit søstern fikk tidlig ultralyd pga usikker termin.. Tror kanskje ikke jeg får det. Siden jeg tok digital test, så er det jo ikke så mange uker slingringsmonn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise90 Skrevet 13. august 2015 #56 Del Skrevet 13. august 2015 Jeg skal på ny ultralyd i dag, og er så nervøs :-/ er i uke 8 nå(7+5) eller noe sånt. Huff, det er supernervepirrende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise90 Skrevet 13. august 2015 #57 Del Skrevet 13. august 2015 Alt bra her heldigvis! :-D han målte meg til å være 7+3. Skal tilbake enda en gang om 2 uker og fortsette med lutinus og albyl-e frem til da. Så skulle vi se da når nesten ul ble evt :-) ah for en lettelse dette var! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå