Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har fått timen til ul forskyva fremover ei uke og skal på onsdag. Er så spent pg nervøs. Føler meg gravid og magen vokser. Uggen, trett og tett, men klarer ikke la være uro meg. Er liksom klar for å få beskjed om at noe er galt...... Hååååper alt er greit❤

Jeg skal på tidlig ul i morgen. Fikk henvisning av legen i går :) Er 7+2 i morgen og håper veldig på å se et bankende hjerte. Prøver å forberede meg på at det kan ha gått galt siden jeg har hatt småblødninger og prøver å si til meg selv at jeg ikke må bli altfor skuffet om det ikke har gått veien... Spennende er det uansett utfall. Også får jeg i det minste slippe å gå å lure mer...

Annonse

Alt bra på ul idag 😊❤️Til tross for svært lite symptomer må jeg vel senke skuldrene nå. Er 8+0, litt lengre påvei enn jeg selv trodde. Men fikk vite det samme på første ul vi var på også, så da får vi holde en knapp på at det er rett. 😊

Jeg var på ultralyd i dag. Og jeg fikk se et bankende hjerte! Gynekologen skrev ut abyl-e og lutinus til meg. Synes det er litt skummelt, men han hadde vel ikke gitt meg det om han ikke ville hjelpe. Abyl-e skal hjelpe blodgjennomstrømning, og lutinus skal bygge opp slimhinnen i livmor så spiren klamrer seg ekstra Fast. Han ga meg dette siden jeg har hatt to aborter tidligere, for å klare å forhindre enda en. Skal tilbake til han om 2 uker, så det blir spennende. Han målte meg til å være kortere på vei enn jeg trodde, ble vel satt 5 dager tilbake. Menmen. Alt var i hvert fall bra :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...