GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det ul pĂ„ meg!!!! HĂ„per sĂ„ ekstremt pĂ„ et lite hjerte som banker❀

Er det flere av dere som skal?

Jeg fÄr det dekt siden jeg har hatt MA og SA tidligere.

Ukene gĂ„r sĂ„ sakte opp til 12 ukerđŸ˜± regner med vi alle klarer Ă„ slappe av nĂ„r babyen sparker fra seg i 2 trimester😁

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SĂ„ spennende, masse lykke til 😊😊

Jeg skal pÄ tidlig ul pÄ fredag.

Jeg er jo ca to uker kortere pÄvei enn deg.

Er litt i grenseland for om vi kan se et bankende hjerte. Kjenner jeg gruer meg litt pga d, for om d er for tidlig Ä se sÄ blir man jo bare ekstra bekymra.

Jeg fÄr tidlig ul og full oppfÞlging pga kompliserte svangerskap og to livmor(er):P

SÄ det er mest for Ä se hvilken side det ligger pÄ denne gangen. Neste uke hadde de stengt, og to uker etter d igjen er vi pÄ feire, derfor sÄ tidlig :@

Noen som vet hvilken dag etter befruktning hjertet starter slÄ?

Lest bÄde dag 21.22 og 25.

Er det dag 25 er det samme dag som ul hvis jeg tar rett av el dag. Men litt usikker pÄ dagene rundt el. Fikk positiv test tre dager pÄ rad, negativ pÄ ettermiddagen dag tre sÄ d er vel el dagen?

Du mĂ„ fortelle oss hvordan d gĂ„r 😊

Skrevet

Tenk at jeg fikk se et lite hjerte som banket❀ For en lykke😊

Hun mÄlte meg en uke kortere enn jeg hva jeg trodde selv, noe som ikke er sÄ uvanlig ifÞlge henne.

Da er jeg i uke 6 og fikk altsĂ„ se en liten plommesekk med noe hvitt som banket😂 hun lovte meg ingenting, men sa at det ikke var noe tvil om at hjertet slođŸ™đŸ»

SĂ„ da senker jeg skuldrene mine og skal ta vare pĂ„ det lille frĂžet vĂ„rt😊

Skrevet

Tenk at jeg fikk se et lite hjerte som banket❀ For en lykke

Hun mÄlte meg en uke kortere enn jeg hva jeg trodde selv, noe som ikke er sÄ uvanlig ifÞlge henne.

Da er jeg i uke 6 og fikk altsÄ se en liten plommesekk med noe hvitt som banket hun lovte meg ingenting, men sa at det ikke var noe tvil om at hjertet slo

SÄ da senker jeg skuldrene mine og skal ta vare pÄ det lille frÞet vÄrt

SĂ„ kjekt! ❀

Skal selv inn pÄ ul neste uke. HÄper pÄ gode nyheter. Men har en magefÞlelse pÄ at jeg er for tidlig inne. Time will show.

Nyt resten av dagen!

Skrevet

Tusen takk😘

Lykke til kjĂŠre deg!

NĂ„ har jeg bare 4 dager igjen Ă„ jobbe fĂžr vi reiser pĂ„ ferie, kanskje og forhĂ„pentligvis siste ferien med bare oss 3 i familien❀

Skrevet

Hei! Jeg hadde mensen sist 5 juni, og har syklus pÄ 35 dager. Skal pÄ tidlig ul pÄ tirsdagen..tror dere det er hÄp for at jeg kan se et bankende hjerte? :) Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Jeg fikk bĂ„de se og hĂžre hjertelyd i dag. 6 +2 uker er jeg. Det er vel i slutten av uke 5 hjertelyden kan hĂžres. Jeg trodde selv jeg var over 7uker sĂ„ dermed trodde jeg at det var enkelt, men sĂ„ ble jeg jo satt langt tilbake og da var jeg sĂ„nn sett heldig som fikk se det😊

Skrevet

Hvordan gikk det med deg i dag Lykkeligmamma? SĂ„ spent pĂ„ Ă„ hĂžre❀

Skrevet

Hei! 😊

Her gikk d veldig fint! Bankende ❀, og jeg slapper endelig litt av ifht alt.

Ble datt frem tre dager og ny ul dato 12/3, men litt usikker pĂ„ om det kan stemme sĂ„ vi fĂ„r se. LĂ„ i min lille livmor, men vi krysser d vi har for at dette gĂ„r veien uansett ❀

Regner med det blir ks 6 uker fĂžr termin, sant god oppfĂžlging og hyppige ul.

Skal tilbake om tre uker 😊

Skrevet

Jeg var pÄ ul 5+5, fikk se et bankende hjerte. De fant det bÄde med vanlig ul og innvendig ul:) Fant ogsÄ enda en svart sirkel som var litt mindre enn den andre. Dette kunne vÊre en som hadde festet seg litt sent. Noen som har sett det samme pÄ ul?:)

Skrevet

SĂ„ fint Ă„ hĂžre Lykkeligmamma❀ Da er det bare Ă„ vente og glede seg til vi nĂ„r uke 12😊

Skrevet

Jeg vil og! Noen som vet hvor det er lettest for meg Ä ta privat ultralyd? Skien/Arendals-omrÄdet?

Skrevet

Da var var tidlig ul gjennomfĂžrt i dag.

I fÞlge mine beregninger skulle jeg vÊre rundt 6+3, men legen mente jeg var noe kortere pÄ vei. Mellom 5 og 6 uker ifht. mÄlene pÄ fostersekken.

Vi hÞrte ikke hjertet, men hun sa at hun sÄ bevegelse. SÄ da fÄr vi stole pÄ det. Jeg ble ikke helt klok pÄ den skjermen :-)

OgsÄ sa hun at vi skulle komme tilbake om én uke. Slipper til og med Ä betale for neste kontroll. Noe jeg syntes er heeelt ok. (Hadde sikkert gjort det hvis ikke..) Som min samboer sa; 1200,- er 6,5 dyre minutter :-)

SÄ fÄr vi bare krysse fingrene og smÞre oss med tÄlmodighet en uke til....

Skrevet

Da var var tidlig ul gjennomfĂžrt i dag.

I fÞlge mine beregninger skulle jeg vÊre rundt 6+3, men legen mente jeg var noe kortere pÄ vei. Mellom 5 og 6 uker ifht. mÄlene pÄ fostersekken.

Vi hÞrte ikke hjertet, men hun sa at hun sÄ bevegelse. SÄ da fÄr vi stole pÄ det. Jeg ble ikke helt klok pÄ den skjermen :-)

OgsÄ sa hun at vi skulle komme tilbake om én uke. Slipper til og med Ä betale for neste kontroll. Noe jeg syntes er heeelt ok. (Hadde sikkert gjort det hvis ikke..) Som min samboer sa; 1200,- er 6,5 dyre minutter :-)

SÄ fÄr vi bare krysse fingrene og smÞre oss med tÄlmodighet en uke til....

Det var god service og god oppfĂžlging. Var pĂ„ ul uke 5 + noen dager sist svangerskap, var ikke lett Ă„ se noe der nei.. Lykke til neste uke igjen 😊

Skrevet

Hei :) var pÄ tidlig ul i dag. Han sÄ fostersekken og sa at alt sÄ fint ut, men at d var litt tidlig Ä se hjertet, men skal tilbake om et par uker :)

Skrevet

Hei :) var pÄ tidlig ul i dag. Han sÄ fostersekken og sa at alt sÄ fint ut, men at d var litt tidlig Ä se hjertet, men skal tilbake om et par uker :)

Spennende! Hvor langt pÄ vei er du?

Skrevet

Jeg var 5/6 uker sa han.. Etter mensberegninga mi er jeg snart 7 uker, men det kan jo ha skjedd noen dager seinere, eller at det tok litt tid fĂžr det festet seg :)

Skrevet

Jeg var 5/6 uker sa han.. Etter mensberegninga mi er jeg snart 7 uker, men det kan jo ha skjedd noen dager seinere, eller at det tok litt tid fĂžr det festet seg :)

Da kan det hende at det er for tidlig for meg ogsÄ. Vet du ca nÄr du hadde EL?

Skrevet

Har ett spÞrsmÄl, jeg var hos legen til blodprÞve for en uke siden. Fikk svar pÄ fredag, og terminen var da 4. Mars :-)

Men lurer pĂ„ nĂ„r du blir "satt frem/tilbake"? Er det enten pĂ„ tidlig ul hvis man har det, og hvis ikke, gjĂžr de det pĂ„ ordinĂŠr ul? Er ny i dette gamet, sĂ„ kommer nok noen "dumme" spm fra meg 🙈

Skrevet

Har ett spÞrsmÄl, jeg var hos legen til blodprÞve for en uke siden. Fikk svar pÄ fredag, og terminen var da 4. Mars :-)

Men lurer pĂ„ nĂ„r du blir "satt frem/tilbake"? Er det enten pĂ„ tidlig ul hvis man har det, og hvis ikke, gjĂžr de det pĂ„ ordinĂŠr ul? Er ny i dette gamet, sĂ„ kommer nok noen "dumme" spm fra meg 🙈

Endelig termin setter pÄ ordinÊr ultralyd ca uke 18. Man kan ofte fÄ indikasjon pÄ tidlig ul, men ofte oppdateres ikke helsekortet da, fordi det strengt tatt har liten betydning dersom avviket ikke er sÄ stort :)

Skrevet

Jeg har en syklus pÄ 35 dager, og min siste mens startet 5 juni. Da var egglÞsninga 25/26 juni :-) nÄr hadde du egglÞsning?

Skrevet

Endelig termin setter pÄ ordinÊr ultralyd ca uke 18. Man kan ofte fÄ indikasjon pÄ tidlig ul, men ofte oppdateres ikke helsekortet da, fordi det strengt tatt har liten betydning dersom avviket ikke er sÄ stort :)

Okei, tusen takk for svar 😄

Skrevet

Jeg har en syklus pÄ 35 dager, og min siste mens startet 5 juni. Da var egglÞsninga 25/26 juni :-) nÄr hadde du egglÞsning?

Min var rundt 8 juni, noe som ogsĂ„ stemmer med unnfangelsen 😝 Jeg har hatt syklus pĂ„ 28 dager de fem siste mnd fĂžr jeg ble gravid 😊 Legen min regnet ut pĂ„ en slags skive, og sa det igjen da blodprĂžven kom tilbake 😊

Skrevet

I dag var vi pĂ„ tidlig ul. Vi hĂžrte og sĂ„ det lille hjertet slĂ„ ❀ Det var sĂ„ uvirkelig og fint. Er 8+0 i dag i fĂžlge mine beregninger ut fra siste mens. Han mĂ„lte seg frem til 7+6 sĂ„ det stemmer ganske bra 😊 vi skal tilbake i uke 12 for Ă„ sjekke at alt er bra.

Skrevet

I dag var vi pĂ„ tidlig ul. Vi hĂžrte og sĂ„ det lille hjertet slĂ„ ❀ Det var sĂ„ uvirkelig og fint. Er 8+0 i dag i fĂžlge mine beregninger ut fra siste mens. Han mĂ„lte seg frem til 7+6 sĂ„ det stemmer ganske bra 😊 vi skal tilbake i uke 12 for Ă„ sjekke at alt er bra.

Gratulerer 😄🎉

Gleder meg til fĂžrste ul. Skal til legen i morgen. Men vet ikke om jeg fĂ„r tidlig ul. Men jeg hĂ„per det 😄

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...