Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Hei. Har noen spørsmål rundt dette. Er litt nybegynner innen feltet. Har stort sett trent i kjipe joggebukser og ikke fulgt så nøye med på resultatet. Det vil jeg begynne med nå. Derfor: Hvor finnes de beste treningstightsene? Er de billige på hennes&mauritz brukbare, eller bør jeg investere i noe dyrere? Hvilke apper er best for å følge med på/registrere trening og matinntak? Både for å registrere treningsmengde, kaloriforbruk og matinntak. Må jeg ha en app til hvert behov, eller finnes en vidunderapp der alt kan registreres? På forhånd takk for hjelpen. Anonymous poster hash: ec53d...501
kikki26 Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 App lifesum. Kan registrere både trening og mat.
E.E.E. Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Jeg har to treningsbukser fra Craft (mener det skrives sånn), kjøpt på XXL for ei grei penge. Har også to 2XU treningsbukser. Elsker 2XU buksene, med de fra Craft er også gode. Kjøpte først en fra SparKjøp den var ikke noe bra, må først og fremst si at jeg kjøpte den for stor, så den holdt ikke kroppen på plass 😜😄😄 Men problemet var at den ikke holdt så mange vask heller... Av apper har jeg kun brukt Endomondo, som kun registrerer trening. Enkel å bruke og jeg er veldig fornøyd. 👍👍 Men husk gode sko!!! (Mulig du har det da, men måtte bare si det. For det er utrolig viktig!) Lykke til! ☺☺☺☺
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Takk for tips! Gode sko har jeg, men er så lei av å trene i joggebukser. Dessuten så ser jeg litt bedre ut nå så føler jeg kan trekke på meg em tights. Koster disse appene penger, eller er de gratis? Anonymous poster hash: ec53d...501
Oktoberrose Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 Anbefaler også Endomondo, kan enkelt registrere all slags trening. Jeg startet å registrere maten men orket ikke til slutt, alt for mye jobb for meg. Craft har mye bra treningstights, jeg handler som regel via getinspered.no, mange forskjellige merker, og utrolig kjapp levering. Jeg har også 2XU, men liker de ikke, blir for stramme for min del. Kari Traa har noen gode, det samme har better bodies, men de passer kanskje best til styrketrening. Den gamleste treningsbuksa jeg har er en tights fra Reebook, og den er like god enda, maange år senere. Sjekk ut Getinspired og X-life, mye fint og bra der:)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #6 Skrevet 14. juli 2015 Anbefaler også Endomondo, kan enkelt registrere all slags trening. Jeg startet å registrere maten men orket ikke til slutt, alt for mye jobb for meg. Craft har mye bra treningstights, jeg handler som regel via getinspered.no, mange forskjellige merker, og utrolig kjapp levering. Jeg har også 2XU, men liker de ikke, blir for stramme for min del. Kari Traa har noen gode, det samme har better bodies, men de passer kanskje best til styrketrening. Den gamleste treningsbuksa jeg har er en tights fra Reebook, og den er like god enda, maange år senere. Sjekk ut Getinspired og X-life, mye fint og bra der:) Takk for tips :-) Tror jeg vil like stramme tights som kan holde disselårene på plass. Anonymous poster hash: ec53d...501
Trojan Horse Skrevet 14. juli 2015 #7 Skrevet 14. juli 2015 Hei, hvis du liker kompresjonstights, er ikke HM gode nok. Ellers duger det bra! Det blir lett lukt i toppene, synes jeg. Har noen hold-in tights fra reebok. De er gamle, men kjempefine ennå. De er også fine i livet, for oss som ikke har helt stram mage... Jeg bruker runkeeper-appen. Fornøyd med den, men vet ikke om du kan registrere matinntak. Gratis i basic-utgaven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå