Gå til innhold

Marokko eller Dubai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordeler & ulemper?

Hvilket land passer en mor og et mindreårig barn?

Anonymous poster hash: 7e2a6...6c5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville aldri ha dratt til Dubai som enslig kvinne. Herregud altså.

Anonymous poster hash: 622e6...8d7

Skrevet

ER derfor jeg spør liksom :)

Skrevet

OK, da er svaret Marokko.

Fordi det gjennomkorrupte og sexistiske Dubai ikke er et sted jeg ønsker å legge igjen pengene mine.

Skrevet

Gran canaria 😝

Anonymous poster hash: e9f0b...79f

Skrevet

Ville ikke dratt til noen av landene. Kvinneundertrykkende land-hvorfor støtte turismen i de landene når staten der er korrupt og det som verre er? Ikke ti ville hester skulle fått meg dit. Heller ikke til Tyrkia, Egypt, Tunisia osv. Hva med Kroatia, Bulgaria, Albania, Montenegro, Italia, Portugal, Spania, Frankrike?

Anonymous poster hash: 27a3b...56b

Skrevet

Har planer om å reise i november / dessember og vil da til steder som jeg garantert får varme. Skal til Tenerife i januar men vil ha en tur før jul også :)

Skrevet

Ville ikke dratt til noen av landene. Kvinneundertrykkende land-hvorfor støtte turismen i de landene når staten der er korrupt og det som verre er? Ikke ti ville hester skulle fått meg dit. Heller ikke til Tyrkia, Egypt, Tunisia osv. Hva med Kroatia, Bulgaria, Albania, Montenegro, Italia, Portugal, Spania, Frankrike? Anonymous poster hash: 27a3b...56b

...Thailand, Florida, Dominica, St.Kitts, Maldivene, Seychellene, Azorene, Mauritius?

Skrevet

Det skulle stått om mye skulle jeg dratt tilbake til Marokko. Som enslig ville jeg heller ikke dratt til Dubai. 

Jeg vil anbefale deg å velge et annet land, ala Hellas, Spania, Italia.

Skrevet

Ville ikke reist til noen av stedene som enslig mamma! Siden du skal til tenerife i januar så kan du vel ta lanzarote i xesember da? :D

Skrevet

Kapp verde?

Anonymous poster hash: b2166...4ef

Skrevet

Hadde aldri reist til noen av plassene som enslig kvinne. Hadde jeg hatt med meg mannen min, ja, men aldri alene. 

Anonymous poster hash: 5ab9f...119
Skrevet

To helt uaktuelle land.

Anonymous poster hash: 0f7da...e87

Skrevet

Troll? De 2 stedene er ikke å anbefale, mildt sagt. Du har fått mange forslag så velg en av de.

Anonymous poster hash: 1aacc...ed2
Skrevet

Ville ikke dratt til noen av landene. Kvinneundertrykkende land-hvorfor støtte turismen i de landene når staten der er korrupt og det som verre er? Ikke ti ville hester skulle fått meg dit. Heller ikke til Tyrkia, Egypt, Tunisia osv. Hva med Kroatia, Bulgaria, Albania, Montenegro, Italia, Portugal, Spania, Frankrike?

Anonymous poster hash: 27a3b...56b

Denne.

Anonymous poster hash: b17f0...36c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...