Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Hva gjorde du? Og hva gjorde mannen din? Jeg klarer snart ikke mer, det kastes på meg, nesten daglig, en tanke, et navn, et minne eller en påminnelse. Og da er dagen min ødelagt. Når blir det bedre? Anonymous poster hash: 5a975...25c
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Det blir bedre når du slutter å bry deg... Javel, så falt mannen for fristelsen og smakte på ulovlig frukt, men hva skjedde etterpå? Likte han den andre frukten så godt at han forlot deg, eller smakte det bittert og han fikk avsmak og kom tilbake til deg? Vant du over dama han hadde sidespranget med, liker han deg bedre, er det deg han velger når han måtte velge mellom dere to? Hun falt gjennom, var ikke bra nok, han vil heller ha deg, han valgte deg! Tro på det, sol deg i det, du er best. Gi faan i henne, hun er ikke verdt det. Om han faktisk forlot deg, så får du sette av litt tid til å sørge over at forholdet røyk, men ikke grav deg ned i dritten. Javel, så ble han forelsket i en annen og ville ikke ha deg lenger, da har du ikke annet valg enn å gå videre. Hev hodet og vit at du er bra nok likevel, det er faktisk sånt som kan skje, det kunne skjedd deg også at du plutselig møtte en sjelevenn om følelsene for mannen din ikke var så sterke. Da skal du bare være glad for at han har funnet sin store kjærlighet, selvfølgelig er det leit at det ikke var deg, men da var dere ikke "ment to be" likevel... Det er lov å sørge, det er lov å bli skuffet og lei seg, det er lov å ha dårlige dager. Men ikke lag mer drama enn nødvendig, ikke analyser og tenk med enn nødvendig. Det er helt umulig å gå gjennom livet uten å møte på slike følelser også, og om de er forårsaket av partneren gjør det selvfølgelig vondt, men det går over. Anonymous poster hash: bcacb...41f
Gjest Antarctica Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Hva gjorde du? Og hva gjorde mannen din? Jeg klarer snart ikke mer, det kastes på meg, nesten daglig, en tanke, et navn, et minne eller en påminnelse. Og da er dagen min ødelagt. Når blir det bedre? Anonymous poster hash: 5a975...25c Gjør han noe aktivt for å kompensere for dette da?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Det blir bedre når du slutter å bry deg... Javel, så falt mannen for fristelsen og smakte på ulovlig frukt, men hva skjedde etterpå? Likte han den andre frukten så godt at han forlot deg, eller smakte det bittert og han fikk avsmak og kom tilbake til deg? Vant du over dama han hadde sidespranget med, liker han deg bedre, er det deg han velger når han måtte velge mellom dere to? Hun falt gjennom, var ikke bra nok, han vil heller ha deg, han valgte deg! Tro på det, sol deg i det, du er best. Gi faan i henne, hun er ikke verdt det. Om han faktisk forlot deg, så får du sette av litt tid til å sørge over at forholdet røyk, men ikke grav deg ned i dritten. Javel, så ble han forelsket i en annen og ville ikke ha deg lenger, da har du ikke annet valg enn å gå videre. Hev hodet og vit at du er bra nok likevel, det er faktisk sånt som kan skje, det kunne skjedd deg også at du plutselig møtte en sjelevenn om følelsene for mannen din ikke var så sterke. Da skal du bare være glad for at han har funnet sin store kjærlighet, selvfølgelig er det leit at det ikke var deg, men da var dere ikke "ment to be" likevel... Det er lov å sørge, det er lov å bli skuffet og lei seg, det er lov å ha dårlige dager. Men ikke lag mer drama enn nødvendig, ikke analyser og tenk med enn nødvendig. Det er helt umulig å gå gjennom livet uten å møte på slike følelser også, og om de er forårsaket av partneren gjør det selvfølgelig vondt, men det går over. Anonymous poster hash: bcacb...41f Haha, hvis jeg noen gang blir ferska i å være utro så skal jeg bruke det argumentet: "Men kjære, dette er da ikke noe å bli så sur for, det var jo deg jeg valgte, de andre viste seg å ikke være bra nok uansett, du bør være takknemlig for at jeg tross alt valgte DEG!" Anonymous poster hash: 39dcf...643
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 Hva gjorde du? Og hva gjorde mannen din? Jeg klarer snart ikke mer, det kastes på meg, nesten daglig, en tanke, et navn, et minne eller en påminnelse. Og da er dagen min ødelagt. Når blir det bedre? Anonymous poster hash: 5a975...25c Gjør han noe aktivt for å kompensere for dette da? Han gjør det han kan. Han svarer på spørsmål, hører på meg når jeg skriker og gråter og banner, han forsikrer meg om og om igjen om at han elsker meg og angrer og er lei seg. Han holder seg hjemme når jeg sier det, og hvis han må noe, sender han snap av at han er der han har sagt han skal være. Han har sletta dama fra alle sosiale medier, pluss et par andre damer jeg ikke "liker". Jeg har fullt innsyn på mobil og pc. Så jeg tror han mener det. Til deg øverst: han sier også dette, han har valgt meg, han vil ha meg og elsker meg. Hvis han hadde ønsket å være med den andre, så kunne han jo bare gått. Det er bare så smertefullt at han valgte så vanvittig feil den gangen i fylla... Anonymous poster hash: 5a975...25c
Gjest Antarctica Skrevet 13. juli 2015 #6 Skrevet 13. juli 2015 Hva gjorde du? Og hva gjorde mannen din? Jeg klarer snart ikke mer, det kastes på meg, nesten daglig, en tanke, et navn, et minne eller en påminnelse. Og da er dagen min ødelagt. Når blir det bedre? Anonymous poster hash: 5a975...25c Gjør han noe aktivt for å kompensere for dette da? Han gjør det han kan. Han svarer på spørsmål, hører på meg når jeg skriker og gråter og banner, han forsikrer meg om og om igjen om at han elsker meg og angrer og er lei seg. Han holder seg hjemme når jeg sier det, og hvis han må noe, sender han snap av at han er der han har sagt han skal være. Han har sletta dama fra alle sosiale medier, pluss et par andre damer jeg ikke "liker". Jeg har fullt innsyn på mobil og pc. Så jeg tror han mener det. Til deg øverst: han sier også dette, han har valgt meg, han vil ha meg og elsker meg. Hvis han hadde ønsket å være med den andre, så kunne han jo bare gått. Det er bare så smertefullt at han valgte så vanvittig feil den gangen i fylla... Anonymous poster hash: 5a975...25c Hvor lang tid er gått, da?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #7 Skrevet 13. juli 2015 Ikke så lenge, kun en måned siden jeg fant det ut. Så jeg skjønner at det kan ta lengre tid... Anonymous poster hash: 5a975...25c
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #8 Skrevet 13. juli 2015 Har selv opplevd utroskap, er 2 år og 5 måneder siden. Jeg tenker på det ikke like ofte. Vi har det kjempebra sammen, og alt er som før utroskapen. Kanskje tom bedre. Avslørte du han, eller innrømte han det Har dere prøvd parterapi? (Vi var i parterapi to ganger, hjalp masse) Anonymous poster hash: 69a51...3ab
Gjest Antarctica Skrevet 13. juli 2015 #9 Skrevet 13. juli 2015 Ikke så lenge, kun en måned siden jeg fant det ut. Så jeg skjønner at det kan ta lengre tid... Anonymous poster hash: 5a975...25c Ja, du er jo midt i kaoset ennå. Mye endrer seg når man får det på avstand. Og hans og din egen innsats har også mye å si.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #10 Skrevet 13. juli 2015 Har selv opplevd utroskap, er 2 år og 5 måneder siden. Jeg tenker på det ikke like ofte. Vi har det kjempebra sammen, og alt er som før utroskapen. Kanskje tom bedre. Avslørte du han, eller innrømte han det Har dere prøvd parterapi? (Vi var i parterapi to ganger, hjalp masse) Anonymous poster hash: 69a51...3ab Hvordan fungerte terapien? Hva snakket dere om? Hvor mye styrte terapeuten det? Anonymous poster hash: bb1b6...0e6
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #11 Skrevet 13. juli 2015 Vi snakket om oss som par, utroskapen, hvordan vi var som familie osv. Alt ble lagt på bordet. Terapeuten tok ingen side, lyttet og ga oss masse tips til å klare dette. Vi fulgte alle råd til punkt og prikk. Og står nå sterkere sammen en noensinne. Anonymous poster hash: 69a51...3ab
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #12 Skrevet 13. juli 2015 Husker du tipsene? Anonymous poster hash: bb1b6...0e6
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #13 Skrevet 13. juli 2015 Husk kommunikasjon, snakk sammen. Krangler dere om noe, ikke dra opp utroskapen hver gang, men snakk om den. Kjærestetid er veldig viktig. Date hverandre igjen, har dere små barn, så kan dette også gjøres etter barn er lagt. Vi byttet på og ordne til date. Jeg la barn mens mannen laget mat. Pyntet oss og koste oss. Så neste gang la mannen barn og jeg laget middag. Finn tilbake til minnene som gjorde så dere ble kjærester, se på gamle bilder, filmer, dra til de samme stedene dere var på Husk familien, dra på turer, bli barnslige og lek igjen. Mannen din må legge seg helt flat, forstå hvordan du har det. Vær klar på hva du ønsker og snakk sammen. Anonymous poster hash: 69a51...3ab
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #14 Skrevet 13. juli 2015 Husk kommunikasjon, snakk sammen. Krangler dere om noe, ikke dra opp utroskapen hver gang, men snakk om den. Kjærestetid er veldig viktig. Date hverandre igjen, har dere små barn, så kan dette også gjøres etter barn er lagt. Vi byttet på og ordne til date. Jeg la barn mens mannen laget mat. Pyntet oss og koste oss. Så neste gang la mannen barn og jeg laget middag. Finn tilbake til minnene som gjorde så dere ble kjærester, se på gamle bilder, filmer, dra til de samme stedene dere var på Husk familien, dra på turer, bli barnslige og lek igjen. Mannen din må legge seg helt flat, forstå hvordan du har det. Vær klar på hva du ønsker og snakk sammen. Anonymous poster hash: 69a51...3ab Tusen takk for svar, og Sorry for at jeg kuppet tråden, men det kan sikkert være nyttige råd for Hi også 😊 Anonymous poster hash: bb1b6...0e6
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #15 Skrevet 13. juli 2015 Det viktigste for å komme over utroskap er at du tilgir. Når du kommer dit går det straks bedre. Du må lære deg å stole på ham igjen og han må legge seg langflat. Men tilgivelse er stikkordet. Kommer du dit har du kommet langt. Anonymous poster hash: a636a...272
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #16 Skrevet 13. juli 2015 Takk for alle svar. Det var fint å lese, spesielt om tipsene fra terapien. Hi Anonymous poster hash: 5a975...25c
Gjest Antarctica Skrevet 13. juli 2015 #17 Skrevet 13. juli 2015 Det viktigste for å komme over utroskap er at du tilgir. Når du kommer dit går det straks bedre. Du må lære deg å stole på ham igjen og han må legge seg langflat. Men tilgivelse er stikkordet. Kommer du dit har du kommet langt.Anonymous poster hash: a636a...272 Man må likevel ikke glemme at tilgivelse er en toveis prosess. Den krever noe av begge.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #18 Skrevet 13. juli 2015 Jeg har ikke lest alle svarene, men svarer likevel - så leser jeg etterpå på sengen Uansett .. Det er ikke lett. Det er vel 3-4 år siden mannen ble tatt i utroskap. Denne kvinnen sa at hun elsket han og slikt, til meg. Det er faktisk en helt sprø historie hvordan jeg fant det ut, men kort fortalt så endte det med at den kvinnen ringte meg. Han nektet i LANG tid. Og vi gikk også fra hverandre i et halvt år. Jeg mener jo at når man velger å bli og velger å tilgi, så må man kunne glemme også. Men det er ikke alltid like lett. Det kommer noen bølger innimellom hvor jeg blir usikker. Hvem var hun? Hvem var den meldingen fra? Hvorfor er du så sent hjemme? - men det er ikke slik at jeg hopper på han med disse spørsmålene. Jeg lever med dem på egenhånd. Jeg vet ikke om man noensinne kommer over det eller om det går ann å glemme. Fordi det treffer en på så mange områder .. Men velger man å tilgi, så velger man å bygge opp tilliten igjen og da er det opp til han å bevise at det er verdt det. Noe annet enn å ta tiden til hjelp går ikke. Og selvfølgelig terapi. Hvor gikk det galt? Hvorfor skjedde det? Men vi kvinner legger også mye mer i ting enn hva det noen ganger er. Noen ganger er det bare en løs fitte, og thats it. Du kan fortsatt være verdens beste og fineste!! Anonymous poster hash: 84a80...72a
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #19 Skrevet 18. juli 2015 Men tror dere helt på alvor at mannen allikevel kan elske meg, selv om han har vært utro? Tenker spesielt på deg som svarte over her, om at hun bare var ei hvilken som helst fitte, mens jeg kan være den beste for han allikevel.... Jeg vil jo så gjerne at det skal være slik, men det gjør så vondt å tenke på det og da klarer jeg ikke å huske på det han sier om at han har valgt meg. Anonymous poster hash: 5a975...25c
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #20 Skrevet 18. juli 2015 Jeg har lyst til å svare deg som "den andre kvinnen". Jeg lever i et forhold med en gift mann. Han elsker sin kone, de har et godt liv sammen og hvis jeg hadde bedt ham velge så hadde han valgt henne- som han har barn med og et godt liv. Allikevel setter han det på spill fordi vi er forelsket. Allikevel er det jeg som sliter, jeg fikser ikke tanken på kona hans, hun er av et helt annet kaliber enn meg. Hun er utadvendt, vakker, har en fantastisk kropp og enormt mange venner. Jeg har ingen av de tingene, og skjønner av og til ikke hvorfor han ligger med meg. Er ikke så sikker på om han skjønner det selv heller. Lurer av og til litt på om han er henne underlegen og at det booster selvtilliten å være med meg. Vær glad for at det var du som vant. Sliter du med henne så ring dama! Treff henne. Få hennes versjon, så slipper du å gnage på hva de to har gjort sammen. I tillegg får du ufarliggjort henne litt. Anonymous poster hash: 1e893...2a4
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #21 Skrevet 18. juli 2015 Jeg har lyst til å svare deg som "den andre kvinnen". Jeg lever i et forhold med en gift mann. Han elsker sin kone, de har et godt liv sammen og hvis jeg hadde bedt ham velge så hadde han valgt henne- som han har barn med og et godt liv. Allikevel setter han det på spill fordi vi er forelsket. Allikevel er det jeg som sliter, jeg fikser ikke tanken på kona hans, hun er av et helt annet kaliber enn meg. Hun er utadvendt, vakker, har en fantastisk kropp og enormt mange venner. Jeg har ingen av de tingene, og skjønner av og til ikke hvorfor han ligger med meg. Er ikke så sikker på om han skjønner det selv heller. Lurer av og til litt på om han er henne underlegen og at det booster selvtilliten å være med meg. Vær glad for at det var du som vant. Sliter du med henne så ring dama! Treff henne. Få hennes versjon, så slipper du å gnage på hva de to har gjort sammen. I tillegg får du ufarliggjort henne litt. Anonymous poster hash: 1e893...2a4 Takk for svar. Jeg kunne så ønske at du ikke var i din situasjon,aller mest fordi jeg vet hvor vondt det er å bli bedratt. Men også fordi det må være trist for deg, å være i et "forhold" uten å bli valgt, hvis du forstår. Jeg har så vidt forsøkt å snakke med den andre dama. Men hun har nesa høyt i sky og er veldig fornøyd med at hun klarte å ligge med mannen min, hun hadde vært interessert i han lenge før vi ble sammen. Så jeg tror det vil gjøre ting verre for meg, for jeg er ganske sikker på at hun vil gjøre alt hun kan for at jeg skal gå i fra han. Samtidig skulle jeg gitt mye for å få hennes versjon, men da ville jeg hatt den "sanne" og ikke en versjon hun dikter opp for å gjøre det verre for meg. Har du noen gang spurt elskeren din hvordan han kan gjøre det mot kona si? Og hvordan han kan gjøre noe sånn mot henne? Jeg forstår ikke at man kan ha så sterke følelser for to damer samtidig... Anonymous poster hash: 5a975...25c
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #22 Skrevet 18. juli 2015 Følelser for kona,begjær for elskerinne. Anonymous poster hash: a9924...4ef
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #23 Skrevet 18. juli 2015 Jeg har lyst til å svare deg som "den andre kvinnen". Jeg lever i et forhold med en gift mann. Han elsker sin kone, de har et godt liv sammen og hvis jeg hadde bedt ham velge så hadde han valgt henne- som han har barn med og et godt liv. Allikevel setter han det på spill fordi vi er forelsket. Allikevel er det jeg som sliter, jeg fikser ikke tanken på kona hans, hun er av et helt annet kaliber enn meg. Hun er utadvendt, vakker, har en fantastisk kropp og enormt mange venner. Jeg har ingen av de tingene, og skjønner av og til ikke hvorfor han ligger med meg. Er ikke så sikker på om han skjønner det selv heller. Lurer av og til litt på om han er henne underlegen og at det booster selvtilliten å være med meg. Vær glad for at det var du som vant. Sliter du med henne så ring dama! Treff henne. Få hennes versjon, så slipper du å gnage på hva de to har gjort sammen. I tillegg får du ufarliggjort henne litt. Anonymous poster hash: 1e893...2a4 Takk for svar. Jeg kunne så ønske at du ikke var i din situasjon,aller mest fordi jeg vet hvor vondt det er å bli bedratt. Men også fordi det må være trist for deg, å være i et "forhold" uten å bli valgt, hvis du forstår. Jeg har så vidt forsøkt å snakke med den andre dama. Men hun har nesa høyt i sky og er veldig fornøyd med at hun klarte å ligge med mannen min, hun hadde vært interessert i han lenge før vi ble sammen. Så jeg tror det vil gjøre ting verre for meg, for jeg er ganske sikker på at hun vil gjøre alt hun kan for at jeg skal gå i fra han. Samtidig skulle jeg gitt mye for å få hennes versjon, men da ville jeg hatt den "sanne" og ikke en versjon hun dikter opp for å gjøre det verre for meg. Har du noen gang spurt elskeren din hvordan han kan gjøre det mot kona si? Og hvordan han kan gjøre noe sånn mot henne? Jeg forstår ikke at man kan ha så sterke følelser for to damer samtidig... Anonymous poster hash: 5a975...25c Her er "den andre damen" akkurat likedan. Hun stakk i nesa på alle at hun og min mann hadde sex, at han elsket henne og ville være med henne, men da jeg fant ut og ga ham reelt valg til å gå til kvinnen han elsket, så valgte han meg og det var ikke en gang snakk om å forlate meg for henne. Siden da har hun oppført seg som en arrogant bitch, dukker opp overalt der jeg er og gjør livet mitt surt via våre felles bekjente. Her var det nostalgi fra mannens side, han var forelsket i henne i årevis, mens hun avviste ham gang på gang, og plutselig begynte hun å vise interesse og la seg i selen for å stjele ham fra meg, så han ble vel smigret og gamle følelser blusset opp igjen. Så "våknet" han og innså at det var meg han egentlig ville leve resten av livet med. Anonymous poster hash: ebcad...afb
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #24 Skrevet 18. juli 2015 Jeg har lyst til å svare deg som "den andre kvinnen". Jeg lever i et forhold med en gift mann. Han elsker sin kone, de har et godt liv sammen og hvis jeg hadde bedt ham velge så hadde han valgt henne- som han har barn med og et godt liv. Allikevel setter han det på spill fordi vi er forelsket. Allikevel er det jeg som sliter, jeg fikser ikke tanken på kona hans, hun er av et helt annet kaliber enn meg. Hun er utadvendt, vakker, har en fantastisk kropp og enormt mange venner. Jeg har ingen av de tingene, og skjønner av og til ikke hvorfor han ligger med meg. Er ikke så sikker på om han skjønner det selv heller. Lurer av og til litt på om han er henne underlegen og at det booster selvtilliten å være med meg. Vær glad for at det var du som vant. Sliter du med henne så ring dama! Treff henne. Få hennes versjon, så slipper du å gnage på hva de to har gjort sammen. I tillegg får du ufarliggjort henne litt. Anonymous poster hash: 1e893...2a4 Takk for svar. Jeg kunne så ønske at du ikke var i din situasjon,aller mest fordi jeg vet hvor vondt det er å bli bedratt. Men også fordi det må være trist for deg, å være i et "forhold" uten å bli valgt, hvis du forstår. Jeg har så vidt forsøkt å snakke med den andre dama. Men hun har nesa høyt i sky og er veldig fornøyd med at hun klarte å ligge med mannen min, hun hadde vært interessert i han lenge før vi ble sammen. Så jeg tror det vil gjøre ting verre for meg, for jeg er ganske sikker på at hun vil gjøre alt hun kan for at jeg skal gå i fra han. Samtidig skulle jeg gitt mye for å få hennes versjon, men da ville jeg hatt den "sanne" og ikke en versjon hun dikter opp for å gjøre det verre for meg. Har du noen gang spurt elskeren din hvordan han kan gjøre det mot kona si? Og hvordan han kan gjøre noe sånn mot henne? Jeg forstår ikke at man kan ha så sterke følelser for to damer samtidig... Anonymous poster hash: 5a975...25c Her er "den andre damen" akkurat likedan. Hun stakk i nesa på alle at hun og min mann hadde sex, at han elsket henne og ville være med henne, men da jeg fant ut og ga ham reelt valg til å gå til kvinnen han elsket, så valgte han meg og det var ikke en gang snakk om å forlate meg for henne. Siden da har hun oppført seg som en arrogant bitch, dukker opp overalt der jeg er og gjør livet mitt surt via våre felles bekjente. Her var det nostalgi fra mannens side, han var forelsket i henne i årevis, mens hun avviste ham gang på gang, og plutselig begynte hun å vise interesse og la seg i selen for å stjele ham fra meg, så han ble vel smigret og gamle følelser blusset opp igjen. Så "våknet" han og innså at det var meg han egentlig ville leve resten av livet med. Anonymous poster hash: ebcad...afb Megge. Hun altså. Klem til deg Anonymous poster hash: 5a975...25c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå