Gå til innhold

Venninna mi visste om utroskapet mot meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og sa ingenting før jeg fortalte det til henne, hva jeg hadde hørt av andre. Da først fortalte hun at hun hadde visst dette lenge. Jeg sliter maks med hele greia, både mannen min OG venninna mi har sveket meg.

Så inspirert av alle trådene her i dag, om utro menn og venninner og elskerinner: vær så snill, vær mot andre som du vil at andre skal være mot deg selv. Det gjør så vondt. Jeg får nesten ikke puste. Og selv om jeg vet at dette vil bli bedre etterhvert, så vil jeg alltid bære med meg dette.

Anonymous poster hash: 572ff...ef2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan hadde villet fått vite det da?

Anonymous poster hash: b8464...ff2

Skrevet

Problemet er at vi ikke er like alle sammen...

Jeg personlig ville ikke ha visst det om mannen var utro, og jeg hadde heller ikke gått fra han om jeg fikk vite det.

Anonymous poster hash: b650e...bf4
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg ikke viste. Vi er forskjellige og gjør ulike vurderinger.

Anonymous poster hash: 4911b...ea5

Skrevet

Jeg skjønner du er såret og fortvilet ovenfor din venninne, men prøv og sett deg i hennes situasjon. Kanskje det var like hardt å bevare denne hemmeligheten siden HUN ikke ville splitte en familie. Jeg hadde vært såret også men alikevel kunne jeg tilgitt henne. Dette er en sak i bunn og grunn som ikke er hennes sak. Ta og snakk med henne. Dere trenger å få snakket ut:) mannen din er derimot et stort rassehøl som du får tuppe i rævva og ut!!

Anonymous poster hash: 531e5...e87

Skrevet

Jeg hadde ikke ønsket å vite.

Ikke alle er som du og føler på samme måte.

Så kanskje venninna di gjorde nettopp som hun ville andre skulle gjøre mot henne?

Anonymous poster hash: e4bcb...444

Skrevet

Jeg forstår henne. Ikke la det bygge seg et hat mot henne.

Anonymous poster hash: dd5c6...bfa

Skrevet

Enig med deg HI. Jeg hadde droppet både mann og venninne.

Anonymous poster hash: f4631...6e5

Skrevet

Hvis det ikke hadde gått utover familelivet og vårt forhold ellers, så vet jeg ærlig talt ikke om jeg hadde villet vite.

Når det er sagt, så hadde jeg nok sagt i fra til en god venninne om jeg visste mannen hennes var utro mot henne. Men jeg hadde ikke sagt fra til en ukjent kvinne dersom venninna mi hadde seg med hennes mann. Som sagt i den andre tråden- min lojalitet ligger hos min venninne, enten situasjonen er sånn eller slik.

Skrevet

Har vært der du er HI, i starten følte jeg at venninnen min sviktet meg, men etter en stund, så innså jeg hvorfor hun ikke hadde fortalt det, for så knust som jeg følte meg... Hun ville ikke såre meg med å være "grunnen" til at alt raknet.

Når jeg kontaktet henne og ba om å få snakke med henne, så var det så vondt, hun var like knust som meg, hun var min klippe gjennom det hele, uten henne, hadde det vært så mye verre <3

Ikke døm henne for hardt, hun gjorde det hun trodde var det beste, ikke for deg og din "kjære", men for dere to, hun holdt seg unna, til du kanskje ville trenge henne mest. Hun forstår jo nå at du ville ha ønsket det motsatte, at du er sint, såret og frustrert over både mannen din og henne. Men jeg håper du gir henne en mulighet til å forklare hvorfor hun valgte å tie om det, før du avfeier henne for godt.

Anonymous poster hash: 84398...587
Skrevet

Huff for et dilemma.

Jeg ville sagt ifra til mine venner av begge kjønn og jeg ville ønsket at de sa ifra til meg. Men jeg skjønner at din venninne må ha følt det som en stor byrde å bære.

Hun ville deg ikke vondt selvom vissheten om at alle andre visste om det svir som faen.

Anonymous poster hash: d0513...ec9

Skrevet

unnskyld meg,men det er da virkelig ikke hennes sak og fortelle det

Skrevet

Jo, det syns jeg faktisk. Det å la være å si noe, er å indirekte hjelpe mannen til å fortsette bedraget.

Skrevet

Da tenkte hun vel at det var hans eget ansvar og fortelle! Personlig ville jeg gitt han mulighet å si det selv, evt sladret om han ikke gjorde det

Anonymous poster hash: cebcc...09b

Skrevet

Jo, det syns jeg faktisk. Det å la være å si noe, er å indirekte hjelpe mannen til å fortsette bedraget.

mannen bør si det, ikke venninen sin jobb

Skrevet

Det er mange som blir rasende på venninner som forteller slikt. Hun står mellom barken og veden og ville sikkert fortelle det, men samtidig så kunne hun risikere at du ville hatet henne uansett om hun sa det eller ei.

Skrevet

Det er mange som blir rasende på venninner som forteller slikt. Hun står mellom barken og veden og ville sikkert fortelle det, men samtidig så kunne hun risikere at du ville hatet henne uansett om hun sa det eller ei.

En venninne av meg opplevde dette. Hun fortalte bestevenninnen sin at forloveden hadde vært utro, venninnen ble rasende og avsluttet vennskapet (og fortsatte forlovelsen med kjæresten som innrømmet utroskapet). Min venninne sier hun ikke kommer til å fortelle venner om utroskap om hun skulle komme i en slik situasjon igjen.

Anonymous poster hash: d45ae...d79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...