Gå til innhold

Noen her som bruker/har brukt Sarotex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt på Sarotex, og leser at vektøkning er en vanlig bivirkning. Og er det noe jeg ikke trenger så er det å legge på meg enda mer :(

Så da lurer  jeg på om det er noen her som har brukt Sarotex og hva slags erfaringer dere har i forhold til det, gikk dere opp i vekt?

Anonymous poster hash: 47d66...617
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk ned i vekt. Mistet matlysten totalt av de

Anonymous poster hash: 8c14f...df1

Skrevet

Gikk ned i vekt. Mistet matlysten totalt av de

Anonymous poster hash: 8c14f...df1

Jeg hadde ikke hatt noe i mot den bivirkningen :)

Skrevet

Jeg gikk opp endel og byttet til Remeron - og ble enda verre.. stod på et tidspunkt og spiste sjokolade mellom butikkhyllene og måtte skamfull betale for papiret 😂

Anonymous poster hash: 0112f...a53

Skrevet

Jeg gikk opp endel og byttet til Remeron - og ble enda verre.. stod på et tidspunkt og spiste sjokolade mellom butikkhyllene og måtte skamfull betale for papiret

Hahaha, unnskyld at jeg ler ;) Jeg er heldigvis ikke der enda

Har du sluttet på begge de medisinene nå, gikk du ned igjen?

HI

Skrevet

Jeg gikk opp endel og byttet til Remeron - og ble enda verre.. stod på et tidspunkt og spiste sjokolade mellom butikkhyllene og måtte skamfull betale for papiret

Hahaha, unnskyld at jeg ler ;) Jeg er heldigvis ikke der enda

Har du sluttet på begge de medisinene nå, gikk du ned igjen?

HI

Helt i orden at du ler 😊 jeg ler også av det der. Jeg sluttet på medisinene for mange år siden og gikk ned igjen da.. etter hva jeg kan huske ihvertfall .. medisiner

Skrevet

....men foruten bivirkning med vektøkning, hadde dere effekt av Sarotex? Og hva var hovedgrunnen til at dere begynte med dem?

Anonymous poster hash: 86ba0...776

Skrevet

Noen flere?

HI

Skrevet

Bruker mot smerter sånn innimellom. Er ikke mye, så jeg kan ikke si noe om vektøkning. Ble veldig sløv i begynnelsen, og jeg sover alltid godt når jeg tar en, men det er visst en tilvenning :)

Skrevet

Jeg brukte Sarotex daglig (sluttet pga graviditet, og skal starte igjen etter endt amming). Gikk verken opp eller ned i vekt.

Anonymous poster hash: cc622...27b
Skrevet

Går på 3 sarotexer hver kveld. Går på de grunnet smerter og for søvn, har fibromyalgi diagnose. Har gått opp 10 kg, fra 52 kg til 62 kg. Vet ikke om det er grunnet sarotex eller andre medisiner.

Anonymous poster hash: d5478...071

Skrevet

Min mor har gått på disse i noen år pga kroniske smerter og søvnløshet.

Hun gikk ikke opp i vekt men det var nok fordi hun hadde kreft i tillegg og gikk på cellegift så mistet matlysten av det.

Du kan unngå å gå opp i vekt vis du er bevisst på hva du spiser.

Anonymous poster hash: bd75f...9cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...