Gå til innhold

oransje sekker i 2 klasse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ny?

 

Anonymous poster hash: 8c8a1...730

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det bare førsteklassinger som bruker de oransje sekkene. Alle kommer med ny sekk første dag i 2. klasse. :)

 

Anonymous poster hash: 05425...a2f

Gjest ♡perla
Skrevet

Virker som de fleste går for ny ☺

Skrevet

Storebror brukte sin i 2.klasse og ville bruke den i 3.klasse, men så ble den ødelagt. Var noen flere som brukte de lengre,men ikke mange.

 

Lillesøster vil ha ny når hun begynner i 2.klasse.

Skrevet

Bruker den så lenge den passer.. Nå begynner min i 3. klasse, og det ser ut til at hun trenger ny :)

 

Anonymous poster hash: 3026f...bb1

Skrevet

Min eldste brukte sin oransje sekk ut fjerdeklasse... Men den neste sleit ut førsteklassesekken på halvannet år.

 

Anonymous poster hash: e0148...fe5

Skrevet

Oransje sekk?? Jenta mi fikk bergans sekk hos mine foreldre til skolestart i 1.klasse, håper da hun kan ha den i 2.klasse også 😁

 

Anonymous poster hash: aa5bf...0f9

Skrevet

Oransje sekk ? Aldri sett og aldri hørt om.... jeg er til og med lærer a gitt...?

 

Anonymous poster hash: 8aa8e...a36

Skrevet

Helt klart ny. Den oransje er litt som bilenes 'L'. De bruker den når barna er nye i trafikken.

 

Anonymous poster hash: 4035e...bb7

Skrevet

Oransje sekk ? Aldri sett og aldri hørt om.... jeg er til og med lærer a gitt...?Anonymous poster hash: 8aa8e...a36

I noen kommuner gir Trygg Trafikk en skolesekk til hver av førsteklassingene, den er skrikende oransje og har reflekser på :)

 

Anonymous poster hash: e0148...fe5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...