Gå til innhold

Hund 6 mnd på kennel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ville gjort det? Vil ikke, men mannen mener det må gå bra i fem dager...

Anonymous poster hash: f80d4...6bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort det og det gikk knallbra! Han hadde det helt supert på kennelen. Fikk løpe rundt og leke og kose seg med andre hunder. Tror han hadde veldig godt av det

Anonymous poster hash: eb6b2...41d

Skrevet

Jeg ville gitt det et forsøk om du mener hunden kan takle det. Vår hund ville ikke taklet det, så jeg ville ikke gitt det et forsøk engang.

Anonymous poster hash: 95527...76d
Skrevet

Min gikk i hundebarnehage fra hun var seks måneder og hun elsket det. Hylte oh gråt hver dag for å komme seg inn. En kennel hadde nok gått like bra.

Men du kjenner din egen hund best. Min er en sosial trygg og utadvendt type.

Anonymous poster hash: 5a641...6ee

Skrevet

Takk for svar, ble litt mer beroliget nå. Han er fin og trygg, men jeg er så redd for at han skal oppleve noe negativt!

Anonymous poster hash: f80d4...6bc

Skrevet

Hvordan hund og hvordan kennel?

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det.

Anonymous poster hash: 4b78c...b46

Skrevet

Jeg nekter å sette enhver hund på kennel.

Hundepass hos nabo, familie eller venner, hvis ikke blir jeg heller hjemme. Har prøve to kenneler med godt rykte og var svært misfornøye begge gangene. Spesialforet vi hadde med ble ikke åpnet, medisiner ikke gitt, hunden var møkkete osv. Aldri mer!!!

Anonymous poster hash: 52f70...8a7

Skrevet

Jeg ville virkelig ALDRI satt mine hunder på kennel! Har flere venner som ha fått tilbake hundene sine haltende og med sår på snute og ører. En fikk tilbake hunden sin veldig tynn (ikke sikkert det dreier seg om at de ikke har fått mat, men at hunden ikke har villet spise..). En hund som var avhengig av spesialfôr hadde bare fått vanlig fôr i perioden hun var der, og blitt ganske syk. Så har mange dårlige opplevelser av kennelene her i området i hvert fall. Det finnes sikkert gode kenneler, men ingen (med mindre den er veldig liten) kommer i nærheten av et hjem. Veldig negativt innlegg, men har som sagt nesten utelukkende hørt dårlige erfaringer fra venner og ulike kenneler.

Anonymous poster hash: 4b78c...b46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...